• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag var expert franmm till det att jag såg resultatet! Vad kallar vi det? Dunning kruger effekten?
Man skulle nästan kunna tro att Sjöö Sandström har ett gäng designers som vet vad de pysslar med.
Gillar nog utan datumfönster marignellt bättre, men datumet såhär i efterhand är rätt snyggt utfört.

Fint @Limeee!
Kör chronolink utan romantisk picknick.
IMG_20210604_101718.jpg
Den gör sig rätt bra på egen hand också😉 Din bruna tavla är så jäkla grym!

Den är verkligen fin!
@Clark Kent s grå är nog snäppet vassare imo.
Såg ett mattröd med röd sekundvisare häromdagen för första gången också som var väldigt fin, och klockar nästan in på 2a plats, Men top 3 säger jag, helt opartiskt.🤣
Finns många fina, har nog inte ens hunnit fundera på en topplista. Men den gråa är riktigt fin! Tycker den ”vanliga” mörkblå är riktigt vass också😃

Är det kanske den blå man ska ha? 🤔 Funderade på den grå ett tag, men jag tyckte den liksom såg lila ut i verkligheten när den reflekterade ljus. Tyckte ej det såg så bra ut.

Baserat på dina andra klockor och vad som har fått lämna hade jag nog gissat på att du skulle välja den svarta :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp