• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tack för heads up! Fel visare för min smak dock (om jag tolkat @good.fidelity rätt, dvs att det är den med tunna visare som säljs).
Japp, det är den med tunna visare som säljs för priset i annonsen. Jag gillar den andra lite mer så den tänkte jag behålla. Eventuellt säljer jag den men då blir det nog en slant över priset i annonsen. Jag köpte båda för att "känna in" vilken jag gillar mest.

Kan jag fråga varför LEET modellen från Sjöö Sandström verkar vara så lite populär? Och varför de har valt att producera den?

Det känns för mig inte helt som ett ur riktat mot deras målgrupp, eller är jag helt ute och cyklar nu? Kanske jag har fel?

Jag gillar deras stilrena herrur men har kanske inte förstått allt ännu :)

//GF

Är det någon som har bra koll på vilka serienummer av UTC-ORC som är den sista och uppdaterade modelle, och vilka som är den gamla? Finns det en systematik eller något sätt jag snabbt kan avgöra detta genom visuell inspektion, eller från foton av denna modell?

//GF

Kan jag fråga varför LEET modellen från Sjöö Sandström verkar vara så lite populär? Och varför de har valt att producera den?

Det känns för mig inte helt som ett ur riktat mot deras målgrupp, eller är jag helt ute och cyklar nu? Kanske jag har fel?

Jag gillar deras stilrena herrur men har kanske inte förstått allt ännu :)

//GF
LEET är en hyllningsutgåva till digitala atleter som pysslar med esport.
Kanske inte är så populär men jag tycker den är rätt cool ändå.

Sommrigt! ✨🇸🇪☀️
PXL_20210708_181758931.jpg

Då var min UTC Skydiver X framme 👌.
Allt har legat oanvänt sedan slutet av 2015 så med andra ord nyskick på hela kittet 😍. Absolut en superfin klocka med bra kvalité och finish är min första upplevelse men oklart om den känns ”jag”. Får klura ifall den blir långvarig här 😊 eller om det kommer upp bytesannons inom kort 🤔.
6FC4DD50-2122-4B7D-BF00-9B2750C8131F.jpeg
D7E2EF64-12B0-40FB-9D3E-4FF337807EFE.jpeg
4518268B-CE20-4D1A-9CB0-CBDDC766A1AE.jpeg
4C6BCDDA-B49A-4192-A637-E07C9794BD49.jpeg

2782ADFE-ADAE-4E19-91F7-EB21B5BB98F3.jpeg

Senast ändrad:
Nån som testat svart alligatorband på en WT 41 nån gång? :) Är ändå relativt stilren och dressad för att var en sportklocka så tänker spontant att det borde funka fint att klä upp den?

Tillbaka
Topp