Stalrob
Silver
Bjud på en bild med den på handleden också!Söndag så på med Sjöö Sandström.
Massa snack om inga försäljningar av Landsort.
Denna högg jag på annons på KS strax före årsskiftet.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bjud på en bild med den på handleden också!Söndag så på med Sjöö Sandström.
Massa snack om inga försäljningar av Landsort.
Denna högg jag på annons på KS strax före årsskiftet.
![]()
![]()
Är ingen stor fan av mina egna wristshots...Bjud på en bild med den på handleden också!
Chronolink#sjoosandstromsondag
Gissa vilken klocka som gjort det här.
Varmt och full aktivitet i helgen, länkbit för vintern?
![]()
Fan va snygg den tavlan är!Sjöö Sandström Söndag
![]()
Visst är den! Magisk när solen ligger påFan va snygg den tavlan är!
Vi tröttnar inteJag äger bara en, är ändå typ 52 söndagar på ett år - säg till när ni tröttnar!
p.s.
Någon som polerat hos självaste @Sjöö Sandström, nöjda?![]()
Somrigt läcker med den tavlan![]()
F1-söndag och SS-söndag…..![]()
Den gråa är inte alls felSjöö Sandström Söndag
![]()
Tröttnar aldrig att se på den!Den gråa är inte alls fel![]()
Klurigt att säga då det ofta handlar om preferens och vana hos bäraren.Subjektiv fråga, men ni som kör world timer. Var går gränsen i handledsmått om man ska tänka 36an eller 41an? Har inte möjlighet att testa dem men bärs 41 väldigt stort?
Jag velade också mellan storlekarna och valde till slut 36mm. 41mm bärs större än vad måtten antyder ex. Större än en dykare på 41mm. Tycker även mer om länken på 36mm som smalnar av.Subjektiv fråga, men ni som kör world timer. Var går gränsen i handledsmått om man ska tänka 36an eller 41an? Har inte möjlighet att testa dem men bärs 41 väldigt stort?
Jag har ca 17 cm handled och har en 41mm. Tycker inte att den är för stor men hade nog inte kunnat vara större, s a sSubjektiv fråga, men ni som kör world timer. Var går gränsen i handledsmått om man ska tänka 36an eller 41an? Har inte möjlighet att testa dem men bärs 41 väldigt stort?
Finns ingen gräns, bara preferens.Subjektiv fråga, men ni som kör world timer. Var går gränsen i handledsmått om man ska tänka 36an eller 41an? Har inte möjlighet att testa dem men bärs 41 väldigt stort?
Börjar bli sugen på en kronograf, är något sånt här väldigt långt från verklighet, @Sjöö Sandström ?
Har nr 20@Fadäsen Ja dom är rätt roliga i det utförandet
Här är en lågt numrerad (från första intagningen) på min arm![]()
Nyligen medlem på denna sida och ägare av en NI klocka, med rätt att bära denHej alla Sjöö proffs.
Vad säger denna baksida er? N1 står det för första generationen och om man tittar på det maskade produktions nummret som tidigt i produktion?