Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan mycket väl vara så har inte reflekterat på detTack detsammaÄr det blixten som gör att index ser ut som rose?
Hyfsat avundsjuk på vissa av dessa urtavlorKärt återseende
![]()
Den ljusblå i nederkant är riktigt fin. Önskar jag hade en till min Chronograph.
Underbara tavlor. Har försökt hitta en tavla i ett halvår nu. Inte en enda oavsett färg som kommit ut till försäljning någonstans. Så det är guld du sitter påDet var ju fler saker i lådan. Lovar, sista bilden
![]()
Underbara tavlor. Har försökt hitta en tavla i ett halvår nu. Inte en enda oavsett färg som kommit ut till försäljning någonstans. Så det är guld du sitter på![]()
Jag kontaktade dem efter ditt tips tidigare i somras men de hade inga...Vet inte om någon har köpt den, men Magnussons i Göteborg hade en extra orange tavla tidigare men det var ett tag sen nu och har tipsat i tråden om det tidigare. Du kan även köpa svart, vit och silver från Sjöö&Sandström själva.
Vilket härlig tavla! Riktigt trevlig isblå färg.Sjöö Sandström Söndag#sjöösandströmsöndag
![]()
Riktigt sugen på en quattroKul att du frågade! Nu fick jag anledning att ta en handledsbild på min.
Jag har inte fått länken att passa så bra på mig. Antingen blir den för kort eller för lång. Skulle behöva ha en halv länkbit för att få det riktigt bra. Kanske någon som har en liggandes? Eller något passande armband i 26mm? Tacksam för tips och idéer!
![]()
Nejdå, den gråa har funnits ett bra tag. Dock inte så populär här i tråden, ser de inte allt för ofta
Vad är ett tag? Den uppdaterade tavlan och visare är väldigt ny.Nejdå, den gråa har funnits ett bra tag. Dock inte så populär här i tråden, ser de inte allt för ofta![]()
Här är den t.ex. en som är uttagen 2018. https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-worldtimer-41-mm-grå.95447/Vad är ett tag? Den uppdaterade tavlan och visare är väldigt ny.
Det är den gamla.Här är den t.ex. en som är uttagen 2018. https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-worldtimer-41-mm-grå.95447/
Aha okej, my badDet är den gamla.