Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja gör det, sen kränger du den grå tavlan till migJaha, inte så mycket att fundera på längre. Verkligen dags för batteri- och tavelbyte. Kanske lite bra att byta till den röda på en gång. Julen kommer ju alltid snabbare än vad man tror
![]()
![]()
Riktigt fina band, tänk det nedersta tillsammans med en orange tavla på sommaren, det hade varit någotDen röda tavlan går iofs inte så bra ihop med älgbandetHar aldrig haft annat än länk på Chronolinken. Men har en liten grej på gång nu med läder
![]()
Riktigt fina band, tänk det nedersta tillsammans med en orange tavla på sommaren, det hade varit något![]()
![]()
Sant, kan bli en grym höstklocka också. Så kan du vänta tills närmare jul innan du smackar på den röda tavlanÄnnu bättre som höstklockaSer att jag bara måste köpa ett S&S-spänne det till. Hm, kanske orange tavla alltså
![]()
Hörde jag chronolink?![]()
![]()
Brun är det nya svarta!Jäkligt mysig hösttavla det där också![]()
Nä det är mina tårar du hör, vill också ha en Chronolink igenHörde jag chronolink?![]()
![]()
Snyggt! Kan du lägga upp lite mer bilder från olika vinklar på armbandet?Jag la ut en liten blänkare förra veckan för att eventuellt sälja min wt41. Passade då på att mäta gången ordentligt. Såg att den gick fort, trots nytt verk på garantin i vintras.
Jag mejlade Sjöö Sandström och som boende i Stockholm kunde jag lämna in klockan direkt. Efter bara ett par dagar hade de hunnit rucka klockan och jag hämtade ut den idag. Som plåster på "såren" för att jag fått komma tillbaka med klockan för fix efter urverksbyte fick jag ett originalarmband av Felix.
Alla klocktillverkare, fan alla företag egentligen, borde se och lära hur man får lojala kunder. Här säljs ingen klocka (förrän Worldtimern kommer med grå meteorittavla iallafall).
Tack @Sjöö Sandström![]()
Fixar fler imorgon när det finns lite ljusSnyggt! Kan du lägga upp lite mer bilder från olika vinklar på armbandet?
Vad betalar du?Någon som har/kan hitta en sån här till salu så är jag sugen om priset är rätt och skicket inte allt för härjat.
Ivory-tavlan funkar också.
Helsvart funkar.
Ah, f it, vet ni om nån chrono så testa.
Länk eller inte, spelar ingen roll
![]()
Den tavlan är så bad ass
Den röda är inte fel i julJaha, inte så mycket att fundera på längre. Verkligen dags för batteri- och tavelbyte. Kanske lite bra att byta till den röda på en gång. Julen kommer ju alltid snabbare än vad man tror
![]()
![]()
Tack självJag la ut en liten blänkare förra veckan för att eventuellt sälja min wt41. Passade då på att mäta gången ordentligt. Såg att den gick fort, trots nytt verk på garantin i vintras.
Jag mejlade Sjöö Sandström och som boende i Stockholm kunde jag lämna in klockan direkt. Efter bara ett par dagar hade de hunnit rucka klockan och jag hämtade ut den idag. Som plåster på "såren" för att jag fått komma tillbaka med klockan för fix efter urverksbyte fick jag ett originalarmband av Felix.
Alla klocktillverkare, fan alla företag egentligen, borde se och lära hur man får lojala kunder. Här säljs ingen klocka (förrän Worldtimern kommer med grå meteorittavla iallafall).
Tack @Sjöö Sandström![]()
Snygg tavlaSjöö Sandströmsöndag på er i tråden...
![]()
Snygg tavla