Verkligen. Har själv haft vit, svart och grå wt. Ska försöka hitta en orange till sommarenVelat testa en ganska länge, sjukt trevlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen. Har själv haft vit, svart och grå wt. Ska försöka hitta en orange till sommarenVelat testa en ganska länge, sjukt trevlig![]()
Finns en orange hos Krons som begagnad men jag tycker de lagt priset lite väl högt.Verkligen. Har själv haft vit, svart och grå wt. Ska försöka hitta en orange till sommaren![]()
Det tycker jag, den är också riktigt trevlig. God jaktVerkligen. Har själv haft vit, svart och grå wt. Ska försöka hitta en orange till sommaren![]()
stort grattis och välkommen in i värmen!Min första SS, grymt trevlig till sommarens bravader![]()
![]()
Oj, 22k kändes orimligt högt. Men tack för tips!Finns en orange hos Krons som begagnad men jag tycker de lagt priset lite väl högt.
Ja, har inte sett tjusningen med orange förrän jag chansade på en helt annan klocka från annat märke. Vill riva av alla färger på wt innan 2022 är slut. Så en orange till sommaren och en blå till hösten kanske?Det tycker jag, den är också riktigt trevlig. God jakt![]()
Tack!stort grattis och välkommen in i värmen!
Låter som en bra plan! Annars passar ju orange bra till höstlöven.Oj, 22k kändes orimligt högt. Men tack för tips!
Ja, har inte sett tjusningen med orange förrän jag chansade på en helt annan klocka från annat märke. Vill riva av alla färger på wt innan 2022 är slut. Så en orange till sommaren och en blå till hösten kanske?
Någon som sitter på en orange 41mm på gummi, holla at me!
Så kan man ju se det..Låter som en bra plan! Annars passar ju orange bra till höstlöven.
Hade varit trevligt jaSå kan man ju se det..
Vem vet, den kanske stannar kvar. Min svarta hängde med i ett år och tre månader. Den grå i typ fem sex veckor. Får se hur man känner.
Eller så släpper de landsort lagom till sommaren![]()
Den är löjligt bra på gummi på sommarenHade varit trevligt jaSka försöka behålla den här över semestern iallafall sen får vi se. Som det känns nu kan den nog blir kvar ett tag
![]()
Blev lite inspirerad av @Nyx
Testar läder ett tag.
![]()
Och appropå chronolink, har någon sett @Clark Kent på ett tag?
Haha visst ser jag rätt att det är en Annual Edition från 2018 till höger (röda tavlan från 25-årsjubileum)?Franks Ur kör 20% på utvalda modeller såg jag idag! Var aldrig in och kollade men kanske värt ett besök om man är ute efter en ny Sjöö Sandström
![]()
Både den där vita WT och Skydivern är lockande!Franks Ur kör 20% på utvalda modeller såg jag idag! Var aldrig in och kollade men kanske värt ett besök om man är ute efter en ny Sjöö Sandström
![]()
Ser det ut som en lady extreme med grå urtavla nere till höger eller ser jag fel? Har varit ute efter en sån men är slut överallt..Franks Ur kör 20% på utvalda modeller såg jag idag! Var aldrig in och kollade men kanske värt ett besök om man är ute efter en ny Sjöö Sandström
![]()
Visst är det det! Trevlig modellHaha visst ser jag rätt att det är en Annual Edition från 2018 till höger (röda tavlan från 25-årsjubileum)?![]()
En vita wt med 20% är ju onekligen något som väcker begär!Både den där vita WT och Skydivern är lockande!
Ser så ut. Ring och fråga och kanske be dem hålla den.Ser det ut som en lady extreme med grå urtavla nere till höger eller ser jag fel? Har varit ute efter en sån men är slut överallt..
Grattis! Hade gärna haft en med den tavlan!Ny på forumet och precis upptäckt storheten i Sjöö Sandström-söndag.
![]()
Alltså den 25-års tavlan är faktiskt riktigt cool.Haha visst ser jag rätt att det är en Annual Edition från 2018 till höger (röda tavlan från 25-årsjubileum)?![]()
Håller med dig, men lär bevisligen inte ha sålt så bra om den finns kvar 3 år senareAlltså den 25-års tavlan är faktiskt riktigt cool.
Gjordes den bara som 41 eller även 36?
Ooh vilken duo oxåTrevlig Sjöö Sandström söndag
![]()
Sambons Duo