• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min första SS, grymt trevlig till sommarens bravader 😍
3EC8A453-D8C8-4C59-AB57-150AD09A2AB7.jpeg
stort grattis och välkommen in i värmen!

Finns en orange hos Krons som begagnad men jag tycker de lagt priset lite väl högt.
Oj, 22k kändes orimligt högt. Men tack för tips!
Det tycker jag, den är också riktigt trevlig. God jakt 😁
Ja, har inte sett tjusningen med orange förrän jag chansade på en helt annan klocka från annat märke. Vill riva av alla färger på wt innan 2022 är slut. Så en orange till sommaren och en blå till hösten kanske?

Någon som sitter på en orange 41mm på gummi, holla at me!

Oj, 22k kändes orimligt högt. Men tack för tips!

Ja, har inte sett tjusningen med orange förrän jag chansade på en helt annan klocka från annat märke. Vill riva av alla färger på wt innan 2022 är slut. Så en orange till sommaren och en blå till hösten kanske?

Någon som sitter på en orange 41mm på gummi, holla at me!
Låter som en bra plan! Annars passar ju orange bra till höstlöven.

• Like
Reactions: NRE
Låter som en bra plan! Annars passar ju orange bra till höstlöven.
Så kan man ju se det..

Vem vet, den kanske stannar kvar. Min svarta hängde med i ett år och tre månader. Den grå i typ fem sex veckor. Får se hur man känner.

Eller så släpper de landsort lagom till sommaren 🤩

• Like
Reactions: Npd
Så kan man ju se det..

Vem vet, den kanske stannar kvar. Min svarta hängde med i ett år och tre månader. Den grå i typ fem sex veckor. Får se hur man känner.

Eller så släpper de landsort lagom till sommaren 🤩
Hade varit trevligt ja 👌 Ska försöka behålla den här över semestern iallafall sen får vi se. Som det känns nu kan den nog blir kvar ett tag 😁

• Like
Reactions: NRE
Haha visst ser jag rätt att det är en Annual Edition från 2018 till höger (röda tavlan från 25-årsjubileum)?😅
Visst är det det! Trevlig modell
Både den där vita WT och Skydivern är lockande!
En vita wt med 20% är ju onekligen något som väcker begär!
Ser det ut som en lady extreme med grå urtavla nere till höger eller ser jag fel? Har varit ute efter en sån men är slut överallt..
Ser så ut. Ring och fråga och kanske be dem hålla den.

Tillbaka
Topp