• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Owg slut och äntligen får jag checka in här igen, nu med sommarkläder på :)
E230E681-7891-4EE6-AA58-09DB3F52B28C.jpeg
Den som väntar på något gott. Cool klocka, gillar armbandet 👍

Jag köpte nyligen en RSC 36 som jag trivs väldigt bra med, och sneglar nu också mot WT36.

Hur upplevs WT36 i strl jmf med RSC? På bild så ser det ut som om WT skulle visuellt kännas ngt större.
Kul, klart du ska ha en WT36 också👍
Personligen tycker jag att RSC upplevs något större än WT då urtavlan är större i avsaknaden av bezel. Men i det stora hela bärs de liknande.

”Boettdiameter (mm): 5”

Det lär väldigt litet med 5mm😂😂 Hade varit fel även om det var 5cm också!
Nä Sellpy ska nog hålla sig undan från klockförsäljning…
Jepp. Har köpt lite annat från Sellpy och deras produktbeskrivningar har varit fullsmetade med fel. Fördel kanske särskilt i detta fallet är ju att det är ju möjligt att få hem produkten och kolla på den och sen skicka tillbaka om man vill. ;)

Om intresse finns att ta över en fin Royal Steel x Pippi 41mm till förmånligt pris så finns möjlighet via forumet :)

Hej alla! Är ny till tråden här och söker lite vägledning om det är ok!

Min sambo vann en Sjöö Sandström UTC skydiver ascari för något år sen när Henrik Ekdahl Persson gav ut ett antal omkring jul (https://www.thewatch.no/artikler/carbon-mania-utc-skydiver-ascori-limitid-edition/)

Hon har inte använt den och vill nu sälja den. Hon har varit i kontakt med en Sjöö Sandström återförsäljare som erbjöd henne omkring 10kkr. Jag tycker det känns lite, men å andra sidan är den kanske svårsåld..

Hur skulle ni gå tillväga för att försöka sälja den?

Tack!

Min sambo vann en Sjöö Sandström UTC skydiver ascari för något år sen när Henrik Ekdahl Persson gav ut ett antal omkring jul (https://www.thewatch.no/artikler/carbon-mania-utc-skydiver-ascori-limitid-edition/)

Hon har inte använt den och vill nu sälja den. Hon har varit i kontakt med en Sjöö Sandström återförsäljare som erbjöd henne omkring 10kkr. Jag tycker det känns lite, men å andra sidan är den kanske svårsåld..

Tack!
Använd sökfunktionen och kolla vad dom brukar säljas för begagnat på forumet, sen lägger du in en säljannons med ett pris i det övre spannet eller strax över då den är oanvänd. Säljs på nolltid gissar jag.

Tack!
Den varianten av Skydiver har jag aldrig sett, riktigt frän!
10k för en oanvänd Skydiver var riktigt dåligt (vilket man kan förvänta om man ska sälja till en butik). Mitt råd är att sälja här på forumet (krävs dock 50 inlägg), lägga ut den på tradera eller försöka kränga den via Blocket. Känns inte orimligt att du kan få 14-15k för den vid privatförsäljning🙂

Tack!
Hej

Cool klocka.

Blocket.

Lycka till

Tillbaka
Topp