Herr Thorell
KS Explorers Club
Owg slut och äntligen får jag checka in här igen, nu med sommarkläder på
Den som väntar på något gott. Cool klocka, gillar armbandet![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Owg slut och äntligen får jag checka in här igen, nu med sommarkläder på
Den som väntar på något gott. Cool klocka, gillar armbandet![]()
![]()
Kul, klart du ska ha en WT36 ocksåJag köpte nyligen en RSC 36 som jag trivs väldigt bra med, och sneglar nu också mot WT36.
Hur upplevs WT36 i strl jmf med RSC? På bild så ser det ut som om WT skulle visuellt kännas ngt större.
Som alltid när man ser denna WOWKaffedags…
![]()
”Kroppstyp: kvinna”Här finns en UTC ORC på Tradera som går ut kl 20:44. Kan nog bli rätt billig då infon är bristfällig.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
”Boettdiameter (mm): 5””Kroppstyp: kvinna”
![]()
Jepp. Har köpt lite annat från Sellpy och deras produktbeskrivningar har varit fullsmetade med fel. Fördel kanske särskilt i detta fallet är ju att det är ju möjligt att få hem produkten och kolla på den och sen skicka tillbaka om man vill.”Boettdiameter (mm): 5”
Det lär väldigt litet med 5mmHade varit fel även om det var 5cm också!
Nä Sellpy ska nog hålla sig undan från klockförsäljning…
Jepp, verkar gått till Vallentuna. "Måste" väl vara nån här som handlat??Gick ju för ett helt klart bra pris! Hoppas den kommer till tråden![]()
Min röst går till vit med strössel, brun eller carbonDags att förbereda den ena Chronolinken med ny urtavla..vad skall man välja?? Funderar på den vita med strössel.![]()
Lutar just nu åt den vita med strössel..har inte haft den ännuMin röst går till vit med strössel, brun eller carbon![]()
+1 på carbonMin röst går till vit med strössel, brun eller carbon![]()
Dags att förbereda den ena Chronolinken med ny urtavla..vad skall man välja?? Funderar på den vita med strössel.![]()
Väldigt svag för den ljusblå eller kanske rosa när det närmar sig vår och sommar…Dags att förbereda den ena Chronolinken med ny urtavla..vad skall man välja?? Funderar på den vita med strössel.![]()
Svag för isblåDags att förbereda den ena Chronolinken med ny urtavla..vad skall man välja?? Funderar på den vita med strössel.![]()
Dags att förbereda den ena Chronolinken med ny urtavla..vad skall man välja?? Funderar på den vita med strössel.![]()
Väldigt svag för den ljusblå eller kanske rosa när det närmar sig vår och sommar…![]()
Svag för isblå![]()
Har en rosa i en av mina andra Chronolinker..så rosa har jag reda. Check på inför sommarenVäldigt svag för den ljusblå eller kanske rosa när det närmar sig vår och sommar…![]()
Självklart vit med lite bling blingHar en rosa i en av mina andra Chronolinker..så rosa har jag reda. Check på inför sommaren
Använd sökfunktionen och kolla vad dom brukar säljas för begagnat på forumet, sen lägger du in en säljannons med ett pris i det övre spannet eller strax över då den är oanvänd. Säljs på nolltid gissar jag.Hej alla! Är ny till tråden här och söker lite vägledning om det är ok!
Min sambo vann en Sjöö Sandström UTC skydiver ascari för något år sen när Henrik Ekdahl Persson gav ut ett antal omkring jul (https://www.thewatch.no/artikler/carbon-mania-utc-skydiver-ascori-limitid-edition/)
Hon har inte använt den och vill nu sälja den. Hon har varit i kontakt med en Sjöö Sandström återförsäljare som erbjöd henne omkring 10kkr. Jag tycker det känns lite, men å andra sidan är den kanske svårsåld..
Hur skulle ni gå tillväga för att försöka sälja den?
Tack!
Den varianten av Skydiver har jag aldrig sett, riktigt frän!Hej alla! Är ny till tråden här och söker lite vägledning om det är ok!
Min sambo vann en Sjöö Sandström UTC skydiver ascari för något år sen när Henrik Ekdahl Persson gav ut ett antal omkring jul (https://www.thewatch.no/artikler/carbon-mania-utc-skydiver-ascori-limitid-edition/)
Hon har inte använt den och vill nu sälja den. Hon har varit i kontakt med en Sjöö Sandström återförsäljare som erbjöd henne omkring 10kkr. Jag tycker det känns lite, men å andra sidan är den kanske svårsåld..
Tack!
HejHej alla! Är ny till tråden här och söker lite vägledning om det är ok!
Tack!
mm, hittade knappt några här. Men kanske jag som inte riktigt navigerade rätt..Använd sökfunktionen och kolla vad dom brukar säljas för begagnat på forumet, sen lägger du in en säljannons med ett pris i det övre spannet eller strax över då den är oanvänd. Säljs på nolltid gissar jag.