Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset, jag gillar dom där, men frun kommer aldrig uppskatta det tyvärr.Bara RSC32 som är intresserande annars kanske Quattro?
![]()
Köp Sjöö Sandström Quattro Lady klocka - 112MMV_PO
Upptäck Quattro Lady idag, klockan som är gjord för dig. Tillverkad av de finaste materialen med skrupulös uppmärksamhet.krons.se
Sabaton bästa live bandet, åkt på alla deras sabaton Cruise förutom 1Worldtimern fick hänga med på Sabaton i Malmö ikväll
![]()
Klart du ska ha en sån hälsar min orangea RSC36! Grym sommarklockaOväntat sugen på orange WT!
Är annars rätt fäst vid svart-vitt (lex Sinn 556 i bakgrunden).
![]()
Så snygg!!Trevlig S&S tisdag.
Bild?Lagt på länken för första gången på min RSC36.
Jäklar vad jag trivs med denna, boettens form passar mig riktigt bra. Enkel o snygg i designen dessutom.
Den var riktigt bra live. Du vet vart jag finns ifall du bestämmer dig för att släppa denKlart du ska ha en sån hälsar min orangea RSC36! Grym sommarklocka
Tycker Sjöö Sandström fått till en riktigt bra orange färg på sina tavlor.
![]()
Kul att du tyckte det! Den gör sig ju dock allra bäst ute i solenDen var riktigt bra live. Du vet vart jag finns ifall du bestämmer dig för att släppa den![]()
Nu så!! Riktig skönhetBlev lite överföringsknas på tåget bara.
![]()
Självklart, bara att köra. Nej.Ni som vet. Royal Steel Chronograph 35.5mm. Funkar den på en man med? 42mm är nämligen på tok för stort för mig. 36mm är helt perfekt kan jag tycka. Eller den blir ”damig”? Tänker mest på den svarta, eller vita.
Är det 36an eller 41mmÄntligen är den tillbaka!
Passar ju bra när vintern och snön är tillbaka också️
![]()
Har själv funderat på den.Ni som vet. Royal Steel Chronograph 35.5mm. Funkar den på en man med? 42mm är nämligen på tok för stort för mig. 36mm är helt perfekt kan jag tycka. Eller den blir ”damig”? Tänker mest på den svarta, eller vita.
Lite synd att den är en kvarts. Men det känns ändå ok. Nån som har några bilder på en?Har själv funderat på den.
bara att köra om du gillar den.