• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den varianten av Skydiver har jag aldrig sett, riktigt frän!
10k för en oanvänd Skydiver var riktigt dåligt (vilket man kan förvänta om man ska sälja till en butik). Mitt råd är att sälja här på forumet (krävs dock 50 inlägg), lägga ut den på tradera eller försöka kränga den via Blocket. Känns inte orimligt att du kan få 14-15k för den vid privatförsäljning🙂
Precis, sen skulle han försöka sälja den för 16-18k om jag inte minns fel.. men då testar vi blocket :)

20220406_134449.jpg

Nu finns en Säpo WT ute på Bukowskis. Estimat 40-60 kSEK o_O :eek:

879A23E6-78B2-445E-896E-65C3C27201C4.jpeg
2A236461-76CC-45EE-BAAB-4DBF18015F1E.jpeg
Om stridspiloterna får en Sjöö Sandström klocka så är det väl inte mer än rätt att livvakterna också får en👮🏻‍♂️😎 Coolt samarbete 😊

Om stridspiloterna får en Sjöö Sandström klocka så är det väl inte mer än rätt att livvakterna också får en👮🏻‍♂️😎 Coolt samarbete 😊
Viktigt att notera att piloterna får klockan som en del av sin utrustning, den är alltså inte deras personliga egendom.

Säpo-klockan däremot får livvakterna själva beställa och bekosta, och inget som ges ut av myndigheten 😊

Jag hade tyckt det vore trevligt att köpa en RSC32 kvartsare till frun, men är för snål för en ny. Verkar rätt hopplöst att hitta beggat iofs. Nån som har koll på nån beggad, pre-owned i nån butik eller annat?

Jag hade tyckt det vore trevligt att köpa en RSC32 kvartsare till frun, men är för snål för en ny. Verkar rätt hopplöst att hitta beggat iofs. Nån som har koll på nån beggad, pre-owned i nån butik eller annat?
Bara RSC32 som är intresserande annars kanske Quattro?

Tillbaka
Topp