Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
-Stort grattis till er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Snyggt Emil! Grattis till er!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Stort grattis till er!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Grattis till Er bägge två.Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Grattis!!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Grattis till giftermålet!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Så härligt, stort grattis!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Grattis!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Wow - stort grattis!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Magiskt!! Stort grattis!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Wow stort grattis!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Grattis!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Wow! Stort grattis!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Uj!! Grattis @Limeee !!!!!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Väl spelat. Grattis!!Missade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
Tack för inspirationenSkulle inte lämna till vem som helst. Men en seriös urhandel med urmakare på plats ska väl inte vara måt problem.
Av ren nyfikenhet, hur svårt är det att göra själv? Vad är det för baklock på Chronolink?
Se där! Inga problem juJaha då har man gjort första batteribytet då
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt jobbat! Trevligt att du tog bilder.Jaha då har man gjort första batteribytet då
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sweeeeeet! Vart lyckades du knipa den?Fick ett trevligt paket idag också![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Min Landsort Tungsten har tjatat väldigt länge på att han känner sig ensam och deprimerad så det fick bli en dykar kompis.frågan är bara om det går hem hos Sambon……….
![]()
Det var den vi snackade om på kaplans, hade inte tänkt att ge mig in i budgivningen, men ”villhöver” tog överSweeeeeet! Vart lyckades du knipa den?
Aha den rackaren. Grattis för jäkla nice.Det var den vi snackade om på kaplans, hade inte tänkt att ge mig in i budgivningen, men ”villhöver” tog över![]()
En udda fågel med ”strössel”![]()
Kom här om dagen på, när jag skulle på studentfirande iklädd rosa skjorta att jag visst hade ngt som matchade
Tror detta är den ovanligast SS som jag äger
Köpte den för ett par år sedan mest för att jag aldrig sett en sådan här
En udda fågel
Mvh
Ola G
Grattis och välkommen in i värmenDå får jag för första gången posta även i denna tråd med min nya lille guldiga bekantskap runt handleden. Beställt lite färgglada perlonband att skoja till den med och återkommer när en av dem åkt på.![]()
![]()
![]()
Haha..klassiker ”villhöver” är en jobbig känsla som man upplevt alltför många gångerDet var den vi snackade om på kaplans, hade inte tänkt att ge mig in i budgivningen, men ”villhöver” tog över![]()