Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså ju mer man tittar på klockan från Mordor ju mer älskar man denTrevlig söndagskväll på er alla.![]()
Du har PMSaknar min WT41 som jag avyttrade i våras.
Har nu lagt upp en köpesannons där jag söker en WT36. Någon av er härinne som är sugen på att göra sig av med sin?
tänk att samma digitala klocka som sitter på Chronolinken även sitter på granatgeväret Carl Gustaf (Bofors made ) som nu hyllas av Ukrainska styrkor.Höll nästan på att missa SS-Söndag..här kommer mitt bidrag på en av Chronolinkerna.![]()
Det är väl robotsystem 23 Bamse UTC ORC och chronolinken delar det digitala verket med.tänk att samma digitala klocka som sitter på Chronolinken även sitter på granatgeväret Carl Gustaf (Bofors made ) som nu hyllas av Ukrainska styrkor.
Är en ”enhörning” som det bara finns en tavla av i denna kombinationCool färg![]()
Är en ”enhörning” som det bara finns en tavla av i denna kombination![]()
En klocka är aldrig fel som present. Däremot tycker jag som du att det är en ypperlig present när man vill uppvakta någon vid ett alldeles speciellt tillfälle eller för en speciell prestation.Borde kanske posta i en annan tråd, men eftersom det rör sig om en liten kusin och jag litar på ert omdöme här i tråden så postar jag här ändå. Har efter några års letande kommit över en Epoch-kronograf jag vill ge till min mans äldsta brorsdotter.
Hon fyller 18 nu strax och min man tycker hon ska få den direkt men jag tycker egentligen att armbandsur passar bättre som studentpresent. Tänker också att hon kanske uppskattar en sån lite mer om ett år. Hade även velat se om jag kan få tag i ett originalband och en box så vill ha lite tid på mig.
Vad tycker ni?
![]()
Sitter som en smäck!…och tack för trevligt klocksnack tidigare idag.Så vart man äntligen tillbaka i värmen tack vare att @JGP hade vänligheten att släppa sin WT36 till mig. Storleken känns helt jäkla rätt. 36mm is da shit.
Stort grattisMissade Sjöö Sandström Söndag, men måndag morgon satt den på när jag friade i soluppgången på en ö ute i Asien. Numera en keeper for life
![]()
![]()
En check bara, inte behöver man skruva in kronan före bad på denna modell? Om det överhuvudtaget är möjligt… Blev lite osäker med en push-krona som denna har…Skrotar rund dagen efter
![]()