'Ouuufffff. StenhårtKommer en version för Marin personal för att fira marinen 500 år. Några unika detaljer och inskriptioner.️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
'Ouuufffff. StenhårtKommer en version för Marin personal för att fira marinen 500 år. Några unika detaljer och inskriptioner.️
Se där, bra köp!! Min hälsar välkommenFick hem en kul sak i dag
![]()
Älskar klockan och tavlan, men nato… njaaaaaaLiknande sits, hakar på ss-måndag.
Sommarfin med nato. Hiss eller diss?![]()
Nja tyckte inte Nato va så bra. Grym klocka och tavla däremot.Liknande sits, hakar på ss-måndag.
Tycker lokala urmakaren borde lösa det. Men det e väl bara att fråga hen om det.Batteribyte skydiver. Någon som har koll, kan jag göra det själv, kan lokala urmakarn byta eller är det bara att skicka upp till ss?
Det borde ta slut snart. Gått väääldigt länge med nuvarande batteri![]()
Ca fyra år sedan jag postade denna bild. Som jag ångrat att jag sålde den.En bild säger mer än 1000 ord![]()
Instämmer med de andra. Läder eller länk blir bästLiknande sits, hakar på ss-måndag.
Välkommen tillbaka!Ca fyra år sedan jag postade denna bild. Som jag ångrat att jag sålde den.
Så idag hände det, slog till på en likadan![]()
Ser bra utLiknande sits, hakar på ss-måndag.
Sweeeeeeet!Ca fyra år sedan jag postade denna bild. Som jag ångrat att jag sålde den.
Så idag hände det, slog till på en likadan![]()
Börjades svettas när jag läste detta. Låter fett, men har hållit tillbaka på inköp hela året för att unna mig en jäkel...! Måtte det finnas en version för kreti och pleti som bara vill ta den för en badstund.Kommer en version för Marin personal för att fira marinen 500 år. Några unika detaljer och inskriptioner.️
MYCKET bättre än natoTar till mig av kritiken å smäller på ett läder.
Låset på länken är nämligen inne på SPA.
![]()