• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sjööndag då.

36832F16-DD1B-4E15-8C8D-5C6A96C490E0.jpeg

Varmt välkommen in i tråden och grattis till ett bra köp! Den där är riktigt fin, den röda detaljen på sekundvisaren gör mycket🙂

Tack!
Den röda tippen och det runda datumfönstret gör hela klockan.

Grattis!

Ser ut att sitta riktigt bra på dig trots den (för mig) stora storleken

Tack!
Jag tvivlade nästan på storleken när jag fick den på armen. Bärs nätt och smidigt. Gummit gör sitt till.

Är det någon som vet hur många exemplar av Royal Steel Classic 36 med orange tavla SS har gjort? Under vilka år fanns dom till försäljning?

Är det någon som vet hur många exemplar av Royal Steel Classic 36 med orange tavla SS har gjort? Under vilka år fanns dom till försäljning?
Svaret är inga, däremot fanns den orange tavlan till den tidigare versionen, RSC37 (med samma tavelmått som RSC36). Ingen aning om antalet som producerades, men det kan inte vara allt för många med tanke på hur sällan man ser dem. Finns en orange tavla att buda hem på Kaplans just nu😊

Svaret är inga, däremot fanns den orange tavlan till den tidigare versionen, RSC37 (med samma tavelmått som RSC36). Ingen aning om antalet som producerades, men det kan inte vara allt för många med tanke på hur sällan man ser dem. Finns en orange tavla att buda hem på Kaplans just nu😊
Aha! Då är jag med! 👍

Tillbaka
Topp