Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En check bara, inte behöver man skruva in kronan före bad på denna modell? Om det överhuvudtaget är möjligt… Blev lite osäker med en push-krona som denna har…
Riktigt snygg!Gummit är tillbaka för den där maximala sommarkänslan. Trevlig Sjöö Sandström söndag på er.
![]()
Tackar!Riktigt snygg!
Härlig färg på tavlan också!
Varmt välkommen in i tråden och grattis till ett bra köp! Den där är riktigt fin, den röda detaljen på sekundvisaren gör mycketNu får jag äntligen göra premiär i den här tråden. Hämtade ut en RSC41 på gummi.
![]()
![]()
Grattis!Nu får jag äntligen göra premiär i den här tråden. Hämtade ut en RSC41 på gummi.
![]()
![]()
Varmt välkommen in i tråden och grattis till ett bra köp! Den där är riktigt fin, den röda detaljen på sekundvisaren gör mycket![]()
Grattis!
Ser ut att sitta riktigt bra på dig trots den (för mig) stora storleken
Nu får jag äntligen göra premiär i den här tråden. Hämtade ut en RSC41 på gummi.
![]()
![]()
Härlig kombo! Grattis och välkommen!Nu får jag äntligen göra premiär i den här tråden. Hämtade ut en RSC41 på gummi.
![]()
![]()
Tack för svar, fipplade med kronan och insåg ovan. Fick lite panik där vid badet.Ingen skruvad krona, så inget man behöver tänka på så länge den är i sitt "innersta läge", dvs inte utdragen för tidsjustering eller liknande.
Svaret är inga, däremot fanns den orange tavlan till den tidigare versionen, RSC37 (med samma tavelmått som RSC36). Ingen aning om antalet som producerades, men det kan inte vara allt för många med tanke på hur sällan man ser dem. Finns en orange tavla att buda hem på Kaplans just nuÄr det någon som vet hur många exemplar av Royal Steel Classic 36 med orange tavla SS har gjort? Under vilka år fanns dom till försäljning?
Aha! Då är jag med!Svaret är inga, däremot fanns den orange tavlan till den tidigare versionen, RSC37 (med samma tavelmått som RSC36). Ingen aning om antalet som producerades, men det kan inte vara allt för många med tanke på hur sällan man ser dem. Finns en orange tavla att buda hem på Kaplans just nu![]()
Jo att Landsort kommer till hösten vet vi. Inget dock om nån limiterad har nämnts. Berätta gärna mer.Råkar veta att det finns en special Landsort i produktion inom kort. Limiterad och svår att få tag i. Hur sugna är ni härinne på den?![]()