• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

5AE771FA-9CBD-4B39-829A-CE81901047FF.jpeg
Ss söndag

Så jäkla grym tavla! Om jag skulle byta tavla på min så hade jag definitivt gått för en MOP😊
På tal om det hade det varit kul om SS gjorde en svart MOP i framtiden (likt Sinn har gjort på sin 556).
De gjorde en till Lady extreme
834D0663-A1BE-41CB-BB6E-1996A40AC33F.jpeg

Jag köper gärna en sån till min svarta UTC Extreme om de skulle göra en 😍

Tycker också att den ljusa MOP är magisk. Köpte en till min fru och har önskat mig en till min Royal Steel 41 av SS men de verkar inte vilja göra en åt mig 😜

De gjorde en till Lady extreme
834D0663-A1BE-41CB-BB6E-1996A40AC33F.jpeg

Jag köper gärna en sån till min svarta UTC Extreme om de skulle göra en 😍

Tycker också att den ljusa MOP är magisk. Köpte en till min fru och har önskat mig en till min Royal Steel 41 av SS men de verkar inte vilja göra en åt mig 😜
Se där, den hade jag missat! Då borde de ju tämligen lätt kunna fixa fram svart MOP till andra modeller om de bara bestämde sig för det😃
Tyvärr anses väl MOP vara ”tjejigt” och därför bara på RSC36, även om jag inte alls håller med om något sånt! MOP är ju skittufft!

Är det någon här som har en Royal Steel Classic 36 med den rosa tavlan och kan dela med sig av lite bilder? Är lite sugen på en men hur rosa är den i verkligheten?

Visade sambon kollektionen av bilder från gårdagens SS-söndag, och hon konstaterade att "på en man så passar den ( landsort ) bäst , helt klart!"

Mnjaha! Men i år är året?! Hoppas den inte känns som en pizzatallrik på handleden bara. Har ju trots allt väntat sen 2019, så skulle va kul om det blev en hit. 🌹

Kan den konkurrera ut chronolink+orc-kombon och bli min exit-watch?🤔

IMG_20220718_124613.jpg

</Rant>

Visade sambon kollektionen av bilder från gårdagens SS-söndag, och hon konstaterade att "på en man så passar den ( landsort ) bäst , helt klart!"

Mnjaha! Men i år är året?! Hoppas den inte känns som en pizzatallrik på handleden bara. Har ju trots allt väntat sen 2019, så skulle va kul om det blev en hit. 🌹

IMG_20220718_124613.jpg

</Rant>
chronolink+orc+landsort låter som en utmärkt trippel tycker jag.

IMG_20220718_124613.jpg

</Rant>
OWG..😬 det är för mig en utopi..

Tillbaka
Topp