Ca 1000-2000kr hos SS vill jag minnasÄr lite sugen på en SS UTC som kommer med lite olika tavlor.
Vad kostar det att utföra själva bytet av tavla? Någon här som har kunskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 1000-2000kr hos SS vill jag minnasÄr lite sugen på en SS UTC som kommer med lite olika tavlor.
Vad kostar det att utföra själva bytet av tavla? Någon här som har kunskap?
Så jäkla grym tavla! Om jag skulle byta tavla på min så hade jag definitivt gått för en MOPVi kör en till.![]()
MOP är den finaste och jag tror som du, en svart hade varit en given succé.Så jäkla grym tavla! Om jag skulle byta tavla på min så hade jag definitivt gått för en MOP
På tal om det hade det varit kul om SS gjorde en svart MOP i framtiden (likt Sinn har gjort på sin 556).
De gjorde en till Lady extremeSå jäkla grym tavla! Om jag skulle byta tavla på min så hade jag definitivt gått för en MOP
På tal om det hade det varit kul om SS gjorde en svart MOP i framtiden (likt Sinn har gjort på sin 556).
Se där, den hade jag missat! Då borde de ju tämligen lätt kunna fixa fram svart MOP till andra modeller om de bara bestämde sig för detDe gjorde en till Lady extreme
![]()
Jag köper gärna en sån till min svarta UTC Extreme om de skulle göra en
Tycker också att den ljusa MOP är magisk. Köpte en till min fru och har önskat mig en till min Royal Steel 41 av SS men de verkar inte vilja göra en åt mig![]()
Håller med,mer MOP till folket.Se där, den hade jag missat! Då borde de ju tämligen lätt kunna fixa fram svart MOP till andra modeller om de bara bestämde sig för det
Tyvärr anses väl MOP vara ”tjejigt” och därför bara på RSC36, även om jag inte alls håller med om något sånt! MOP är ju skittufft!
chronolink+orc+landsort låter som en utmärkt trippel tycker jag.Visade sambon kollektionen av bilder från gårdagens SS-söndag, och hon konstaterade att "på en man så passar den ( landsort ) bäst , helt klart!"
Mnjaha! Men i år är året?! Hoppas den inte känns som en pizzatallrik på handleden bara. Har ju trots allt väntat sen 2019, så skulle va kul om det blev en hit.
Kan den konkurrera ut chronolink+orc-kombon och bli min exit-watch?
![]()
</Rant>
Det har du Visserligen rätt i!chronolink+orc+landsort låter som en utmärkt trippel tycker jag.
Hahaha.Det har du Visserligen rätt i!
Möjligt att jag romantiserar bilden av å ha en klocka och vara nöjd där.![]()
Jag har svårt att vara nöjd med en Sjöö Sandström. En klocka? Omöjligt.Hahaha.
Vara nöjd med en klocka. Du är rolig du.
För ett ögonblick trodde jag du menade allvar.![]()
OWG..Visade sambon kollektionen av bilder från gårdagens SS-söndag, och hon konstaterade att "på en man så passar den ( landsort ) bäst , helt klart!"
Mnjaha! Men i år är året?! Hoppas den inte känns som en pizzatallrik på handleden bara. Har ju trots allt väntat sen 2019, så skulle va kul om det blev en hit.
Kan den konkurrera ut chronolink+orc-kombon och bli min exit-watch?
![]()
</Rant>
gratulerar i dubbel bemärkelse .Firar födelsedag och att det idag är 12 år sedan jag skaffade min första Sjöö Sandström. (Nåja, jag ropade in henne nån månad tidigare men hon fick naturligtvis ligga kvar i boxen till dagen)
![]()
Stort grattisFirar födelsedag och att det idag är 12 år sedan jag skaffade min första Sjöö Sandström. (Nåja, jag ropade in henne nån månad tidigare men hon fick naturligtvis ligga kvar i boxen till dagen)
![]()