Roses and Shields
Basic
Undra om det kommer en länk på sikt man kan köpa till. Någon som vet...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi på Eqotime har tagit en närmare titt på hela kollektionen!
Artikel: https://eqotime.com/hands-on-video-sjoo-sandstrom-landsort-2022-en-efterlangtad-lansering/
Video:
![]()
Sellita!Vet någon vilket urverk som sitter i den?
sellitaVet någon vilket urverk som sitter i den?
Nåt Selitta?Vet någon vilket urverk som sitter i den?
Samtliga fyra finns från klockan 12 idag i butiken.Älskar den blå tonen! Satan vilket roligt släpp!
Kan hålla med om att länk varit kul, men måste snarast ta mig till AD för att klämma lite
![]()
Snyggt! Tack för infoSamtliga fyra finns från klockan 12 idag i butiken.
Varmt välkommen!
Tycker inte om vågorna heller, därför jag gillar den svarta mer. Men jag har svårt för den blanka looken faktiskt. Får se hur den ser ut i verkligheten.Vet inte om jag skall jubla eller gråta över bilder..känns som ett barn mellan Rolex Yachmaster och Omega Seamaster med vågorna på urtavlan.
Du vet inte hur rätt du har…Nu gav du alla nördar ett mission. Jag kommer uppdatera alla säljares hemsidor nu tre gånger i timmen och hoppas att någon är för snabb på knappen![]()
De är fastskruvade med tre små skruvar. Specialband krävs.Trevlig presentation. Vet du hur det är med de integrerade banden, har de någon särskild infästning eller går det köra med vilka band som helst?
Några tankar om den? Och vilken var din favorit?Krons Ur hade alla fyra inne
![]()
![]()
Några tankar om den? Och vilken var din favorit?
Oj och det är nog många som snarare tänker motsatsen, att den här är för dressig jämfört med ”originalet”Lite besviken på släppet ändå. Ingen större skillnad mot den föregående varianten när det gäller känsla/stil.
Jag hade hoppats på en något mer dressig dykare som är lite mer allround.
Haha ja, alltså Landsort kanske ska vara rejält toolig.Oj och det är nog många som snarare tänker motsatsen, att den här är för dressig jämfört med ”originalet”![]()
Det håller jag absolut med om, finns ju absolut en öppning för en mer slimmad och dressad dykare i Royal Steel-familjenHaha ja, alltså Landsort kanske ska vara rejält toolig.
Men då får de skynda sig att släppa en annan dykare som är mer dressig![]()
Rolex gör väl bara dressdykare nuförtidenDet håller jag absolut med om, finns ju absolut en öppning för en mer slimmad och dressad dykare i Royal Steel-familjen![]()
En skindiver på wt-boetten hade jag klippt på sekunden.Det håller jag absolut med om, finns ju absolut en öppning för en mer slimmad och dressad dykare i Royal Steel-familjen![]()
Får känslan att den känns lite "hockeypuck"med utformningen av case/höjd. Iofs spelar det mindre roll om den sitter välbalanserat och inte är topptung. Inget du reflekterade över då du provade den?Tyckte den bars rätt bra på min 17cm handled, i profil ser den tjock ut trots att den bara är 14mm.
Brons gillade jag, man får två armband, svart och grönt samt två bezels brons och grön, så man kan variera.
Svårt att välja, grön och blå var fina, tror dock att i längden vinner den svarta, finns nog risk att jag skulle tröttna på vågmönstret.