• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DrDre

Patek
Vi på Eqotime har tagit en närmare titt på hela kollektionen!

Artikel: https://eqotime.com/hands-on-video-sjoo-sandstrom-landsort-2022-en-efterlangtad-lansering/

Video:

07568834-BD1B-4FE3-AEAF-D618013FA80A.jpeg

Trevlig presentation. Vet du hur det är med de integrerade banden, har de någon särskild infästning eller går det köra med vilka band som helst?
 

Martin.

Omega
2-Faktor
Nu gav du alla nördar ett mission. Jag kommer uppdatera alla säljares hemsidor nu tre gånger i timmen och hoppas att någon är för snabb på knappen 😉
Du vet inte hur rätt du har…

För någon veckan sedan gick jag in på SS hemsida när jag satt i ett tråkigt call, klickade runt lite random och såg då hur deras URL adresser är uppbyggda (…strom.se/collections/klockans-namn). På skoj skrev jag in Landsort och hips-vips kom jag till sidan som idag gick live med all info/bilder.

Jag meddelade SS att de nog borde göra den domänen dold tillsvidare :)
 

David71

Rolex
2-Faktor
Några tankar om den? Och vilken var din favorit?

Tyckte den bars rätt bra på min 17cm handled, i profil ser den tjock ut trots att den bara är 14mm.

Brons gillade jag, man får två armband, svart och grönt samt två bezels brons och grön, så man kan variera.

Svårt att välja, grön och blå var fina, tror dock att i längden vinner den svarta, finns nog risk att jag skulle tröttna på vågmönstret.
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Tyckte den bars rätt bra på min 17cm handled, i profil ser den tjock ut trots att den bara är 14mm.

Brons gillade jag, man får två armband, svart och grönt samt två bezels brons och grön, så man kan variera.

Svårt att välja, grön och blå var fina, tror dock att i längden vinner den svarta, finns nog risk att jag skulle tröttna på vågmönstret.
Får känslan att den känns lite "hockeypuck"med utformningen av case/höjd. Iofs spelar det mindre roll om den sitter välbalanserat och inte är topptung. Inget du reflekterade över då du provade den?
 
Topp