Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svarta är riktigt mummajag tycker de är tooliga. Hade velat ha en clasp på gummit dock.![]()
![]()
Tänkte snarare den nya svarta, när nån köpt den och ska flippa vidare snabbt! Men visst, om du ska vara jobbig och tvinga på mig din så kan jag väl offra mig på den för 20.000Ha!! Landsort ”First edition” lär inte gå för några ”halva pris”.. Du får tänka nya bronspriset plus moms. Minst!!! ;-)
![]()
Ett original kan ALDRIG bli billigt!!!
Håller med dig ang clasp. Det hade varit en trevlig grej, gärna med microjustering som på gummibanden till Oris Aquis.jag tycker de är tooliga. Hade velat ha en clasp på gummit dock.![]()
![]()
Finns på youtube och siten!Tycker de var riktigt läckra! Även om jag gärna sett lite mer ”toolighet” likt den gamla, och gärna en länk. Men med det sagt, så ska jag klämma och överväga ett köp!
Någon som har bild på baksidan? Lite dåligt med bilder överlag. Blir till att kika på @aleks filmer senare helt klart!
Här är baksidan. Ping även @DrDreTycker de var riktigt läckra! Även om jag gärna sett lite mer ”toolighet” likt den gamla, och gärna en länk. Men med det sagt, så ska jag klämma och överväga ett köp!
Någon som har bild på baksidan? Lite dåligt med bilder överlag. Blir till att kika på @aleks filmer senare helt klart!
JagVem av er knep bronsaren på krons?
Kanske dyka med om det fanns djupmätare i samma stil, och tillsammans med rejält antika dykgrejor. I dykdatorns tidevarv så är dykklocka helt ute.Gör inte just den vågiga tavlan att dykaren drar mer mot dressig?
Eller om man vänder lite på det. En person som på riktigt har tänkt att dyka med sin klocka, skulle den personen i praktiken kunna välja en sådan vågformad tavla verkligen? Borde inte det endast göra klockan svårare att läsa av?
Grattis, ska bli kul att få se fler bilder och läsa dina tankar angående den där rackarnJag
Längre utlägg utlovas senare
Kan du klippa in en länk på en stålversion? Vore fett att se
Den grönajag tycker de är tooliga. Hade velat ha en clasp på gummit dock.![]()
![]()
Tror 0,0000001 % av lyxsegmentdykarköpare använder dinkor som tools, de flesta gör inge mer än badkarsdopp…ev spa’t då…där kan nog vågorna funka finfintGör inte just den vågiga tavlan att dykaren drar mer mot dressig?
Eller om man vänder lite på det. En person som på riktigt har tänkt att dyka med sin klocka, skulle den personen i praktiken kunna välja en sådan vågformad tavla verkligen? Borde inte det endast göra klockan svårare att läsa av?
Läckert!!! Tack
Wow![]()
Vänligen,
Martin
Det där är den absolut bästa Landsorten av dem allaDen nya Landsort kan inte tillfredsställa alla. Designenen och variationerna kommer att tilltala många och klockorna kommer att sälja så in i vassen. Jag gillar personligen den svarta bäst och det ska bli spännande att få testa den. Får tillsvidare hålla tillgodo med min D1 tungsten.
![]()
![]()
![]()
Den svarta med den länken jatack![]()
Vänligen,
Martin
Köper man Sjöö Sandström till listpris nu?Krons har redan sålt samtliga av de de fick in i lager idag
OM du får köpa, det är lista och krävs en och annan Tag Heuer innan du får chansenKöper man Sjöö Sandström till listpris nu?![]()
Stort grattis till din nya klockaJag
Längre utlägg utlovas senare