Sumpan Worldtimer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läckerCharmig denna bronzare
Den är grym! Älskar minCharmig denna bronzare
Stort grattis, du kommer bli riktigt nöjd med denDå var Nr 79 hemma hos mig
Tror dig..som sagt..vad är är bättre än en bronsare..2Stort grattis, du kommer bli riktigt nöjd med den
Ja brons är ju grymt fränt, får en riktigt go’ patineringTror dig..som sagt..vad är är bättre än en bronsare..2
Var det VILLHÖVER syndromet som spökadeDå var Nr 79 hemma hos mig
kanske detVar det VILLHÖVER syndromet som spökade
Grattis
Landsorten jag så glädjande bestämde mig för att inte sälja i stundens hetta innan nysläpptet. Hade rätt kalla fötter ett tag. Många spekulationer, förväntningar och en rädsla att en snarlik skulle släppas och dra ner värdet på D1/D2. Idag mycket glad att denna bor kvar i lådan.
Helt rätt att behållaLandsorten jag så glädjande bestämde mig för att inte sälja i stundens hetta innan nysläpptet. Hade rätt kalla fötter ett tag. Många spekulationer, förväntningar och en rädsla att en snarlik skulle släppas och dra ner värdet på D1/D2. Idag mycket glad att denna bor kvar i lådan.
36 mm är boettens diameter.En fråga. Jag tycker 36 mm diameter låter sjukt lite? Men det kanske inte är med sidosaken ( på dykarklockan) Eller räknas den med i diametern. Är sugen på en royal worldtimer i gummi
En fråga. Jag tycker 36 mm diameter låter sjukt lite? Men det kanske inte är med sidosaken ( på dykarklockan) Eller räknas den med i diametern. Är sugen på en royal worldtimer i gummi
Hjälpen*Tack för frågan. Då blir det 41 mm för mig. Kör nog en klocka nu
Skänklar?36 mm är boettens diameter.
Ja, ett relativt vanligt begrepp inom ur-världen för detaljer som kan liknas vid ben. "Ekrarna" på ett kugghjul benämns också som skänklar. Boettens skänklar kallas nog oftare för horn numera dock.Skänklar?
Ja? Nu skulle jag ju bara hitta en bild lite snabbt för att visa vad man vanligtvis menar med en klockas diameter.Skänklar?
För Chronolink??Jaha, det här var ju inte så roligt. Grå och rosa tavla saknas i lådan.
Får kolla med Robert på Tidlösa om det kan vara så att det grå är kvar där, men förstår inte hur det är möjligt och hur rosa också kan saknas.
Oj men har du inte bara förlagt dom? Du la väll upp en bild på dom för inte så länge sedanJaha, det här var ju inte så roligt. Grå och rosa tavla saknas i lådan.
Får kolla med Robert på Tidlösa om det kan vara så att det grå är kvar där, men förstår inte hur det är möjligt och hur rosa också kan saknas.