Då är det ju nästan så att du kan sälja den gråa till mig![]()
Bra försök
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är det ju nästan så att du kan sälja den gråa till mig![]()
Du ser ju att den saknas hos migBra försök![]()
Du ser ju att den saknas hos mig![]()
Har inga dubbletter längreDu kan ju däremot sälja din dublett till mig![]()
Har inga dubbletter längre![]()
Du borde låta custombygga en väska likt till din Sinn men bara för din Chronolink och tavlornaNu känner jag mig hel igen
![]()
Du borde låta custombygga en väska likt till din Sinn men bara för din Chronolink och tavlorna![]()
Med ”hål” för dom tavlor du inte har, sicken graal att fylla upp…Jag har ställt frågan till Sjöö Sandström![]()
Det är den helvita oxåAha, såg fel. Trodde det var två silverdia, men det är en silver och en vit då antar jag.
Med ”hål” för dom tavlor du inte har, sicken graal att fylla upp…
Finns det ingen här i tråden som släpper sin svarta till dig för en sådan sak, det hade jag gjort!Är fortfarande lite irriterad att jag missade den svarta Chronolnken på Blocket för ett tag sedan. Min drömbild för en Chronolink-låda är med två centrala platser för en Chronolink i stål samt en svart sida vid sida, och sedan tavlorna runt omkring.
Finns det ingen här i tråden som släpper sin svarta till dig för en sådan sak, det hade jag gjort!![]()
Nu är jag inte helt 100, men har svårt att se att det skulle passa tyvärrKära vänner!
Nu när det varit lite Chronolink-snack så undrar jag om det var en önskedröm eller om jag läste i tråden för någon tid sedan att man kunde sätta en Royal Steel 36-länk på en Chronolink? Minns jag inte fel fanns det någon abrovinsch hos Sjöö Sandström som de kunde hjälpa till att sätta på.
Är det någon av er kloka som vet? Jag har en länk till vår 36:a som bara ligger och skräpar och efter tolv år på läder vore det kul att variera sig.
![]()
Tyvärr lär det inte passa. Finns lite olika varianter av Chronolinker gällande ändlänk, men RSC36-länken passar inte…Kära vänner!
Nu när det varit lite Chronolink-snack så undrar jag om det var en önskedröm eller om jag läste i tråden för någon tid sedan att man kunde sätta en Royal Steel 36-länk på en Chronolink? Minns jag inte fel fanns det någon abrovinsch hos Sjöö Sandström som de kunde hjälpa till att sätta på.
Är det någon av er kloka som vet? Jag har en länk till vår 36:a som bara ligger och skräpar och efter tolv år på läder vore det kul att variera sig.
![]()
Ajdå. Då var det någon slags önskedröm trots allt.Tyvärr lär det inte passa. Finns lite olika varianter av Chronolinker gällande ändlänk, men RSC36-länken passar inte…
Stort tack! Får drömma vidare helt enkelt.Nu är jag inte helt 100, men har svårt att se att det skulle passa tyvärr![]()
Kära vänner!
![]()
Där ser manDet går absolutVet att @Molle har gjort det till en Chronolink.
Nya länken är så mycket bättre. Tycker den ger ett mer arbetat intryck. De största bristerna med den äldre (jämför med en länk till en Cronolink) är att den är för tjock och klumpig (då den är jämnbred). Har fixat så länken till min Royal steel 36mm nu sitter på min Cronolink. Blev kalas.
Hur har ni köpt alla era extratavlor @Clark Kent + @HaVet71 ? Såldes de av Sjöö back in time?
-Bakluckan på en bil i orten?Typ såhär
- Uppgradering av Chronolink från en till en annan där det ingick flertalet tavlor
- Blocket
- Mejlat alla Sjöö Sandström AD:s
- Klocksnack
- Gammal anställd på Sjöö Sandström
Tror det var det hela![]()
-Bakluckan på en bil i orten?
-Toalettkön på strandvägen?
@Clark Kent Såldes de av Sjöö back in time?