För Chronolink??
Oj men har du inte bara förlagt dom? Du la väll upp en bild på dom för inte så länge sedan
Ja, Chronolink. Tror inte jag har postat någon aktuell bild på ett bra tag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För Chronolink??
Oj men har du inte bara förlagt dom? Du la väll upp en bild på dom för inte så länge sedan
Hoppas verkligen du hittar dom..gråa och rosa är ju jobbiga att få tag på..allrahelst den gråaJa, Chronolink. Tror inte jag har postat någon aktuell bild på ett bra tag.
Grattis till 500 och bra lume
500 inlägg och vad passar väll inte bäst då, Landsort såklart
Funderar på att köpa en Royal Steel 32a till frugan och tycker att champagne tavlan är grymt snygg. Men.... från Er som haft en Royal Steel med den tavlan.... Hur är läsbarheten generellt? Om man börjar vara i behov av läsglasögon så kanske den blir svår. Detta varierar ju mycket beroende på exakt färg på tavlan och hur visarna är utformade men som sagt.. Vad säger Ni?
Vilken fantastisk present! Champagnetavlan är superläcker, önskar jag hade en själv. Kan tyvärr inte svara på just den, men har inga problem med min 32:a i pärlemor trots att jag upptäckte att det var lite tjorvigare att se ordentligt när jag skulle trä min symaskin för några veckor sedan.Funderar på att köpa en Royal Steel 32a till frugan och tycker att champagne tavlan är grymt snygg. Men.... från Er som haft en Royal Steel med den tavlan.... Hur är läsbarheten generellt? Om man börjar vara i behov av läsglasögon så kanske den blir svår. Detta varierar ju mycket beroende på exakt färg på tavlan och hur visarna är utformade men som sagt.. Vad säger Ni?
Tack för tips! Bra pris på den men jag tänker dock med länk och sedan gillar jag den rena index tavlan bättre.Hm, har inte @RicVin ´s bättre hälft en champagne RS och kan komma med ett utlåtande, eller är det kanske en rosé? Borde vara liknande läsbarhet på de två tavlorna oavsett.
Annars har Erikson bra rabatt på en svart med roséindex.
EDIT: Bild på 32 champagne från Sjöö Sandströms hemsida.
Pärlemor är fin också och den borde väl vara rätt likvärdigt läsbar kanske. 36an tycker jag blir lite stor på henne men perfekt på mig.Vilken fantastisk present! Champagnetavlan är superläcker, önskar jag hade en själv. Kan tyvärr inte svara på just den, men har inga problem med min 32:a i pärlemor trots att jag upptäckte att det var lite tjorvigare att se ordentligt när jag skulle trä min symaskin för några veckor sedan.
Annars kanske du skall fundera på en 36:a, vet att jag personligen gillar lite större klockor men den är inte så stor som man tror.
Den fungerar utmärkt för mig, kan bli lite blänk i direkt solljus men inget som stör. Tycker att visarna syns utmärkt.Pärlemor är fin också och den borde väl vara rätt likvärdigt läsbar kanske. 36an tycker jag blir lite stor på henne men perfekt på mig.
Hm, har inte @RicVin ´s bättre hälft en champagne RS och kan komma med ett utlåtande, eller är det kanske en rosé? Borde vara liknande läsbarhet på de två tavlorna oavsett.
Annars har Erikson bra rabatt på en svart med roséindex.
EDIT: Bild på 32 champagne från Sjöö Sandströms hemsida.
Tack! Ja, gångreserven lär vara avsevärt bättre i 32an iaf. Typ 3år bättre .Det stämmer nästan.. Hon har en 36mm med pärlemor. Inte hört något negativt om läsbarheten. Däremot är gångreserven något hon gnäller på..;-)
Ser bra ut och syns bra!Den fungerar utmärkt för mig, kan bli lite blänk i direkt solljus men inget som stör. Tycker att visarna syns utmärkt.
Bästa klockanBjuder in mig själv med en whisky och för mig min första S&S. Inte många dagar denna klocka var borta från tråden..
Trevlig kväll!
Lätt den bästa SSBjuder in mig själv med en whisky och för mig min första S&S. Inte många dagar denna klocka var borta från tråden..
Trevlig kväll!
Grym!Bjuder in mig själv med en whisky och för mig min första S&S. Inte många dagar denna klocka var borta från tråden..
Trevlig kväll!
Jo förresten.... kommer stållänken med halvlänkar? Hur upplever du justeringsmöjligheterna?Den fungerar utmärkt för mig, kan bli lite blänk i direkt solljus men inget som stör. Tycker att visarna syns utmärkt.
Jag tror jag har en liten sån där mini. Har inte haft problem att fått den att sitta bra. Är supernöjd med den.Jo förresten.... kommer stållänken med halvlänkar? Hur upplever du justeringsmöjligheterna?
Mmmmh Hur upplever du den @jmalmsjo ? Den blir inte vrålstor?
Jaha, det här var ju inte så roligt. Grå och rosa tavla saknas i lådan.
Får kolla med Robert på Tidlösa om det kan vara så att det grå är kvar där, men förstår inte hur det är möjligt och hur rosa också kan saknas.
Då är det ju nästan så att du kan sälja den gråa till migDet här var
Det här var ju roligt
Av någon outgrundlig anledning så låg tavlorna i en låda där gammal elektronik hamnar och det var bara av en slump jag letade där efter en usb dongle.
Märkligt då jag inte har det minsta minne av att ha öppnat den lådan på typ ett år eller så, men uppenbarligen stämmer det inte
Fest