Ja det MÅSTE du ju, börjar bli dags för detSe där, hade helt missat den. Ser fin ut! Måste nästan prova en chronolink snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det MÅSTE du ju, börjar bli dags för detSe där, hade helt missat den. Ser fin ut! Måste nästan prova en chronolink snart.
Men jag har ju inte samlat alla pokemon, jag menar tavlor, till worldtimern än!Ja det MÅSTE du ju, börjar bli dags för det
Vilka färger har du kvar som du inte testat?Men jag har ju inte samlat alla pokemon, jag menar tavlor, till worldtimern än!
Orange och blå.Vilka färger har du kvar som du inte testat?
(Från en som har testat alla)
Då har du de bästa kvar att prova, just blå och orange är mina personliga favoriter. Orange är en fantastisk sommarklockaOrange och blå.
Orimligt sugen på orange med gummi i sommar
Är ju en självklarhet att du skall testa..behöver du ju bara en gul och vit tavla MOTSe där, hade helt missat den. Ser fin ut! Måste nästan prova en chronolink snart.
Bild uppfälld vore fintHar inte sett förrän nu att den helsvarta Swedish Night-tavlan skiljer sig mot övriga. SS är upphöjt istället för ett tryck som på resterande.
Bild uppfälld vore fint
Vad är priset för länken?Det är alltså länken till den gamla modellen och den passar rakt av på nya Landsort och jag har köpt den som tillbehör vid sidan av. Vad jag förstod så lagerhåller de den som reservdel/tillbehör till originalmodellen och den lär gå att köpa från valfri AD. Tycker att den gör sig mycket bra till klockan!
God jul alla Sjöö Sandström fantaster
Är den SÅ röd?!?!
God jul alla Sjöö Sandström fantaster
Ja den är härligÄr den SÅ röd?!?!
Wow!
Lite synd att vi firar jul 24 och inte den 25eEn Röd S&S hör julen till
Det är ett lättlöst problem. Var lite rock 'n roll och fira den 25e istället som en ren trotshandling!Lite synd att vi firar jul 24 och inte den 25e
Perfekta julklockan!
Eller bara flytta till USADet är ett lättlöst problem. Var lite rock 'n roll och fira den 25e istället som en ren trotshandling!
Det där bandet var riktigt snyggt
Köpte nya canvasbandet till Skydivern, riktigt schysst!
Är Fetisch på spännen…så nu blir nan köpsugen
Det var väldigt snyggt
Håller med, följsamt och bekvämt. Har de gröna till min Gripen.