Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I feel you, fan vad boring!Suck, skulle byta tavla på Chronolinken men den manuella delen mår inte bra. Så istället för att få med mig klockan hem blev det en fullservice och ca 8 veckors väntetid
Det har blivit rätt mycket pengar på service på sistone. Trist för stunden men skönt när det är gjort.
Så det blev bara den svarta tavlan som fick följa med hem.
![]()
WT’n gjorde sig ruggigt bra med blått gummi dock!Bandbyte på Swatch och kom då att tänka på huruvida det vita gummit skulle passa på WT:n.
Svar: Dåligt!
![]()
![]()
Snyygt! Jag har ett gäng av bägge visare ifall man vill byta tavlaJa, det var inte riktigt vad jag hade räknat med. Men passade på att beställa första versionen av visare som hör till den tavla jag har tänkt att ha i. Så det blir en microbonus i det hela i alla fall
Gamla visare - Nya visare
![]()
Den är den ultimata guldklockan, hade den med blåa urtavlan. Så snygg, tyvärr kan jag inte ”bära upp” guldPassade även på att prova en riktig önskeklocka, i mitt tycke den perfekta dressaren!
Den är den ultimata guldklockan, hade den med blåa urtavlan. Så snygg, tyvärr kan jag inte ”bära upp” guld![]()
Vitguld hade jag kunnat äga alla dagar i veckanDu får köpa ett nytt ex när nästa generation kommer i vitguld/platina.
Chronolink säljs inte längre i butik och den rosa tavlan är vad jag förstår bara tillverkad i 1 exemplar så där har du en utmaning att ta dig anJag är ingen ”rosa tjej” men jäklar vad sugen jag är på den där
Den finns inte att få tag på i butik fortfarande va?
(hade ändå behövt en mindre klocka….)
Hej, den rosa tavlan finns bara 1 ex av tyvärr..finns andra rosaJag är ingen ”rosa tjej” men jäklar vad sugen jag är på den där
Den finns inte att få tag på i butik fortfarande va?
(hade ändå behövt en mindre klocka….)
Hej, den rosa tavlan finns bara 1 ex av tyvärr..finns andra rosa![]()
@Triumf Här är övriga två rosa tavlor som med lite tur går att få tag på. Sista bilden är jämförelse mellan min rosa, (i asken) och HaVets DI-tavla.
EDIT: Jag tror att färgen är lite uppskruvad på bilden med diamanttavlan, för jag är tämligen säker på att det är en likadan tavla som min rosa.
![]()
![]()
![]()
Typiskt! Då tävlar vi om deras uppmärksamhet. Vi får längta i grupp <3Suck, skulle byta tavla på Chronolinken men den manuella delen mår inte bra. Så istället för att få med mig klockan hem blev det en fullservice och ca 8 veckors väntetid
Det har blivit rätt mycket pengar på service på sistone. Trist för stunden men skönt när det är gjort.
Så det blev bara den svarta tavlan som fick följa med hem.
![]()
Åhå, nu blir jag också sugen på en rosa!
Har aldrig gillat rosa tavlor, men den där var riktigt snygg måste jag säga. Diskret och elegant rosaRosa är nog tillsammans med rött den tavla jag har fått mest uppskattning för. Tycker att tonen är perfekt avvägd och passar mycket bra till grå eller vit klädsel
Här gruppbild tillsammans med en ORC.
![]()
Rosa är nog tillsammans med rött den tavla jag har fått mest uppskattning för. Tycker att tonen är perfekt avvägd och passar mycket bra till grå eller vit klädsel
Här gruppbild tillsammans med en lite speciell ORC.
![]()
Mycket speciell ORC måste jag säga. Den är ju uppochned!![]()
Håller med..denna rosa får man frågor omRosa är nog tillsammans med rött den tavla jag har fått mest uppskattning för. Tycker att tonen är perfekt avvägd och passar mycket bra till grå eller vit klädsel
Här gruppbild tillsammans med en lite speciell ORC.
![]()
Nån form av gravyr ovanför skärmen? K xxx? Eller missar jag något annat?Det finns ytterligare en detalj![]()
Nån form av gravyr ovanför skärmen? K xxx? Eller missar jag något annat?
Grym bild på en grym dinka
Otroligt krispig bild! Bra fångat.
Grym bild på en grym dinka
Tack!!Ja, grym klocka nu har man haft den ett tag & har väl egentligen bara hittat en grej jag hade velat förändra. Det är ett bra betyg
![]()
Vad är det som du vill ändraTack!!Ja, grym klocka nu har man haft den ett tag & har väl egentligen bara hittat en grej jag hade velat förändra. Det är ett bra betyg
![]()
Och det är?![]()
Vad är det som du vill ändra![]()