• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passade även på att prova en riktig önskeklocka, i mitt tycke den perfekta dressaren!

Bilagor

• 7A869653-BFBA-41CE-8A14-AF8A1B8C140F.jpeg
    7A869653-BFBA-41CE-8A14-AF8A1B8C140F.jpeg
    382.5 KB · Visningar: 16
Suck, skulle byta tavla på Chronolinken men den manuella delen mår inte bra. Så istället för att få med mig klockan hem blev det en fullservice och ca 8 veckors väntetid 🥺

Det har blivit rätt mycket pengar på service på sistone. Trist för stunden men skönt när det är gjort.

Så det blev bara den svarta tavlan som fick följa med hem.

22933937-84B7-4A10-9999-2297D2A32C03.jpeg
I feel you, fan vad boring!

Jag är ingen ”rosa tjej” men jäklar vad sugen jag är på den där 😍
Den finns inte att få tag på i butik fortfarande va?
(hade ändå behövt en mindre klocka….)
Chronolink säljs inte längre i butik och den rosa tavlan är vad jag förstår bara tillverkad i 1 exemplar så där har du en utmaning att ta dig an 🙂

Hej, den rosa tavlan finns bara 1 ex av tyvärr..finns andra rosa 😬

@Triumf Här är övriga två rosa tavlor som med lite tur går att få tag på. Sista bilden är jämförelse mellan min rosa, (i asken) och HaVets DI-tavla.

EDIT: Jag tror att färgen är lite uppskruvad på bilden med diamanttavlan, för jag är tämligen säker på att det är en likadan tavla som min rosa.

Skärmavbild 2020-07-11 kl. 21.13.53.png
IMG_20170120_095409.jpg

IMG_20180824_153101.jpg

Senast ändrad:
Suck, skulle byta tavla på Chronolinken men den manuella delen mår inte bra. Så istället för att få med mig klockan hem blev det en fullservice och ca 8 veckors väntetid 🥺

Det har blivit rätt mycket pengar på service på sistone. Trist för stunden men skönt när det är gjort.

Så det blev bara den svarta tavlan som fick följa med hem.

22933937-84B7-4A10-9999-2297D2A32C03.jpeg
Typiskt! Då tävlar vi om deras uppmärksamhet. Vi får längta i grupp <3

Rosa är nog tillsammans med rött den tavla jag har fått mest uppskattning för. Tycker att tonen är perfekt avvägd och passar mycket bra till grå eller vit klädsel :)
Här gruppbild tillsammans med en ORC.

Skärmavbild 2023-03-08 kl. 09.40.18.png
Har aldrig gillat rosa tavlor, men den där var riktigt snygg måste jag säga. Diskret och elegant rosa👌

Tillbaka
Topp