• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

nikkeVII

Panerai
Pledge Member
4EDED78D-BED5-4C9D-A88C-8B1FBFDA88E0.jpeg

Vi kör Marinen idag 🖤💛
Om någon är sugen så dra ett pm, kanske får lämna 🤷🏼‍♂️
 

Edin

Panerai
Snyggt, tipsar om att läsa på om batterisparfunktionen! Visarna pausar i läget dem står i och sjukt tillfredställande att slå igång den den igen och se dem springa ikapp😁 speciellt om det gått några timmar! Sen najs att spara på batteri men känns nästan sekundärt haha
Do tell!
Den har jag inte koll på med min ”Aik” klocka
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vi snackar Sjöö Sandström finns väl ingen som betalar list för det 😅
På den klockan var nog rabatten begränsad om man överhuvudtaget fick någon. 36 är 20% under list och någorlunda rätt i dagsläget. Sedan måste det ju naturligtvis dyka upp någon som är beredd att betala det, vilket inte är så lätt i dagens läge.
 

Kapten M

Omega
2-Faktor
Absolut inte, men menar väl ändå att 36 inte är helt orimligt! Med det sagt så har den ju legat ute ett tag och finns väl chans möjlighet till prut👍
Hade lite svårt att sätta pris på den, tycker också det är sjukt mycket klocka för pengarna, pruta gick inte i butik jag gjorde mitt bästa 😂

Men hos mig är det fritt fram att testa prut 😄
Ska ju som sagt dyka upp någon sugen först, kan nog ta lite tid.
 
Topp