Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Woow den där är ju riktigt fin, begränsad upplaga eller?
Vi kör Marinen idag
Om någon är sugen så dra ett pm, kanske får lämna
Ja den är special, 76 st om jag inte misstar migWoow den där är ju riktigt fin, begränsad upplaga eller?
StämmerJa den är special, 76 st om jag inte misstar mig
Ok intressant, såldes den till personal i Flottan, eller kunde alla köpa?Ja den är special, 76 st om jag inte misstar mig
Såldes enbart till personalenOk intressant, såldes den till personal i Flottan, eller kunde alla köpa?
Sjöö Sandström Landsort Marinen 500 årOk intressant, såldes den till personal i Flottan, eller kunde alla köpa?
Va kul! Synd man inte jobbade kvar i Flottan då,den såldes. Kan bara gratulera till en fin och unik klocka.Såldes enbart till personalen
Anställda i Marinen och individer som varit anställda alt. t.ex gjort värnplikt i försvarsgrenen.Såldes enbart till personalen
Tack för länken med info, riktigt kul att såna privata initiativ blir till verklighet med ett svenskt klockmärke!
Snyggt
Do tell!Snyggt, tipsar om att läsa på om batterisparfunktionen! Visarna pausar i läget dem står i och sjukt tillfredställande att slå igång den den igen och se dem springa ikapp speciellt om det gått några timmar! Sen najs att spara på batteri men känns nästan sekundärt haha
Den är grym men 36k? Förstår att den ligger osåld, 30 är rimligare.Att ingen har slagit till på bronsaren som ligger ute?! Efter att ha testat det mesta från Sjöö Sandström så är det här nog min absoluta favorit (om än delat med Chronolink)
Listade på 45k, så är väl inte helt orimligt med tanke på att den är limiterad och med alla extta tillbehör jämfört med de vanliga LandsortsDen är grym men 36k? Förstår att den ligger osåld, 30 är rimligare.
Är det safirringen till brons som lyser så där? Minns inte att min svarta lyser så pass mycket. Najs i vilket fall!
Nej det är den blå i stål, vart själv förvånad att det va lysmassa i hela vridringenÄr det safirringen till brons som lyser så där? Minns inte att min svarta lyser så pass mycket. Najs i vilket fall!
Vi snackar Sjöö Sandström finns väl ingen som betalar list för detListade på 45k, så är väl inte helt orimligt med tanke på att den är limiterad och med alla extta tillbehör jämfört med de vanliga Landsorts
Absolut inte, men menar väl ändå att 36 inte är helt orimligt! Med det sagt så har den ju legat ute ett tag och finns väl chans möjlighet till prutVi snackar Sjöö Sandström finns väl ingen som betalar list för det
36 K för denna kvalitetsklocka är verkligen helt rätt, 30 för mig är ett hån.Den är grym men 36k? Förstår att den ligger osåld, 30 är rimligare.
På den klockan var nog rabatten begränsad om man överhuvudtaget fick någon. 36 är 20% under list och någorlunda rätt i dagsläget. Sedan måste det ju naturligtvis dyka upp någon som är beredd att betala det, vilket inte är så lätt i dagens läge.Vi snackar Sjöö Sandström finns väl ingen som betalar list för det
Håller helt med, men det är inte för alla36 K för denna kvalitetsklocka är verkligen helt rätt, 30 för mig är ett hån.
Hur mycket kan man typiskt sett få ner Sjöö Sandström från list, har dålig koll på märket men sugen på något nytt. 10-15%? Mer?Vi snackar Sjöö Sandström finns väl ingen som betalar list för det
Riktigt läcker
Trevlig Sjöö Sandström söndag allihopa
Hade lite svårt att sätta pris på den, tycker också det är sjukt mycket klocka för pengarna, pruta gick inte i butik jag gjorde mitt bästaAbsolut inte, men menar väl ändå att 36 inte är helt orimligt! Med det sagt så har den ju legat ute ett tag och finns väl chans möjlighet till prut