Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju det härligasteÄr det bara jag eller har alla chronolinkägare ett märkligt begär att lyfta locket?
![]()
Tror vi alla känner det..trots att det egentligen inte finns någon meningÄr det bara jag eller har alla chronolinkägare ett märkligt begär att lyfta locket?
![]()
Då är jag inte ensamTror vi alla känner det..trots att det egentligen inte finns någon mening![]()
Designmässigt så tycker jag att "alla" Sjöö är prisvärda, typ. Men beror ju på vad man gillar för design förstås.Försöker få min dam att bli lite intresserad av klockor.
Hon gillar design mer än tillverkare.....
Någon som har tips på prisvärt ur från Sjöö?
Försöker få min dam att bli lite intresserad av klockor.
Min fru har en svart rs36. Hon älskar den. Prisvärd ny, ännu mer prisvärd begagnad.Försöker få min dam att bli lite intresserad av klockor.
Kan bara hålla med, den är fantastisk. Om diamantkrans ligger utanför budget så gör samma klocka sig riktigt fint i 32mm med någon utav dom ljusare tavlorna. Jäkligt snygg.Gillar hon glitter så skulle jag skaffa en 32 med diamantkrans. Den är som ett smycke. Jag älskar min sån trots att den inte har ”riktigt” urverk.
Försöker få min dam att bli lite intresserad av klockor.
Gillar hon glitter så skulle jag skaffa en 32 med diamantkrans. Den är som ett smycke. Jag älskar min sån trots att den inte har ”riktigt” urverk.
Snyggt!! Tack själv
Så ska det se utTackar @HaVet71 för en fin Chronolink och hälsar mig själv välkommen tillbaka in i värmen i S&S-tråden
![]()
Härligt att ha dig i värmenTackar @HaVet71 för en fin Chronolink och hälsar mig själv välkommen tillbaka in i värmen i S&S-tråden
![]()
Jag kan såklart förstå finessen med att spara den som "ny", men ser den inte lite sorgsen ut där den ligger?? Du har mitt fulla stöd i beslutet att börja bära den istället, det hade jag lätt gjort. Varför min åsikt nu skulle spela nån roll för ditt beslut.Fortfarande LNIB…
Men är så gött att ta fram och titta på en ny 20 år gammal klocka![]()
![]()
Skulle ju dock också vara kul att använda den…