Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr så äger jag ingen, men ja håller med dig om att den är helt underbar!Dagens Sjöö Sandström, Royal Capital, några fler som har en? Helt underbar klocka, stålisarna är inte fy skam heller, en riktig design-jackpot i min mening.
Den vita är det ända rätta du har ju en i guld redanGår i tankarna att skaffa en UTC Extreme också, men frågan är om man skall ha en svart, vit eller en av varianterna med guld...
TackWooho! Välkommen
Tackvälkommen
Dagens Sjöö Sandström, Royal Capital, några fler som har en? Helt underbar klocka, stålisarna är inte fy skam heller, en riktig design-jackpot i min mening.
Grattis!Då var jag oxå med i klubben
Snart, tycker du mockabandet ser ok ut?Grattis!
Bra val!
Ett handledsskott vill vi se.....,
Välkommen!Då var jag oxå med i klubben
Mockat är ok, men jag måste erkänna att jag är lite gammalmodig och nog hellre skulle se den med ett riktigt elegant skinnband....
Snart, tycker du mockabandet ser ok ut?
Jäklar vad snygg den är!.....Dagens Sjöö Sandström, Royal Capital, några fler som har en? Helt underbar klocka, stålisarna är inte fy skam heller, en riktig design-jackpot i min mening.
Hur är den att bära? Känns den hög?Äntligen tillbaka från service. Bör tilläggas att det var mitt eget fel och inte Eriksons Urhandel att det dröjt.
Jag hade helt missat att de mailat mig för ett bra tag sedan att klockan var klar, och jag fick en påminnelse igår.
Hur är den att bära? Känns den hög?
Tack! Faktiskt en av få klockor jag sett som är snyggare i verkligheten än tillverkarens bilder.Så läcker!!
Håller med! Blir nog ett blankt skinnarmband.Mockat är ok, men jag måste erkänna att jag är lite gammalmodig och nog hellre skulle se den med ett riktigt elegant skinnband....
Men stållänken (originalet) är nog ändå min absoluta favorit......
Nato har jag personligen svårt för, men jag kanske börjar gilla det lagen tills det blir ute.... Brukar vara ungefär så.
Oavsett band är det en jäkligt snygg tavla du har på din SS och jag ångrar
lite att jag inte högg den själv.....
Håller med! Blir nog ett blankt skinnarmband.
Varför då?Själv så ville jag ha ett mattare till min..
Missförstå mig inte, alligator remmen från SS är otroligt skön att bära men den passade inte riktigt in då jag oftast går omkring i en svart munkjacka så såg det lite för dressat ut i mina ögon så jag jagade rätt på ett mer passande band i mina ögon till vardagsbruket.Varför då?
Har du en bild på bandet?Missförstå mig inte, alligator remmen från SS är otroligt skön att bära men den passade inte riktigt in då jag oftast går omkring i en svart munkjacka så såg det lite för dressat ut i mina ögon så jag jagade rätt på ett mer passande band i mina ögon till vardagsbruket.
Om jag skulle få för mig att dra på mig en kostym,skjorta eller liknande så åker nog alligatorn på igen.
Hittade bilden. Snyggt!Missförstå mig inte, alligator remmen från SS är otroligt skön att bära men den passade inte riktigt in då jag oftast går omkring i en svart munkjacka så såg det lite för dressat ut i mina ögon så jag jagade rätt på ett mer passande band i mina ögon till vardagsbruket.
Om jag skulle få för mig att dra på mig en kostym,skjorta eller liknande så åker nog alligatorn på igen.
La ut en lite tidigare idag i tråden, bara att scrolla uppåt liteHar du en bild på bandet?
Hittade bilden. Snyggt!
Har varit lite snack om att man kan använda stållänken på UTC ORC på Chronolink. Någon som vet att det funkar?