Hawk100
Silver
Sweeeeet!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sweeeeet!!!
Yes, nr.10 här.Dagens Sjöö Sandström, Royal Capital, några fler som har en? Helt underbar klocka, stålisarna är inte fy skam heller, en riktig design-jackpot i min mening.
Funkar inte.Har varit lite snack om att man kan använda stållänken på UTC ORC på Chronolink. Någon som vet att det funkar?
Yes, nr.10 här.
Snygg!!!Slänger upp en bild från gårdagen på min royal steel..
tycker tavlan är riktigt läcker.
TackSnygg!!!
Har den glasbaksida??
Känns riktig bra.inget som petar in på på ovansidan handen som det kan göra ibland när den sitter kl 3.Hur käns den med kronan kl 2?
okej nej det är inget jag kännt av.Ok.
På min SS RSchrono tycker jag att knappen för tidtagningen (kl2) irriterar knölen jag har på handleden ibland. Därav frågan.
Kastar lite busigt in en TBT på en fredag. Vädret är borta men klockan är kvar.
Tack snälla. Yes..nja...men "Swedish Night" utförandet kommer på svart läder och det ligger i boxen. Tror inte SS gjort DLC coating på länken.Dra mig baklänges vad grym den där var. Har du länken också?
Riktigt snygg, gillar alla sköna varianter på denna modell. Just din och min är ju lika varandra. Älskar att sekundtavlan möter upp länk och boett.Följer upp Cliff's stenhårda Chronolink med en vanlig stackare
Såå snyggt Det skulle vara kul att få lite mer bakgrundsinfo om modellen. Kom den i samband med något jubileum eller har det kommit nya ex lite då och då?
Har hört lite vaga rykten om en ny Chronolink med en smartwatch i digitaldelen. Det har ju flaggats om nya släpp i och med 30-årsjubileet och en ny variant av Chronolinken kanske är på gång.
Längtar efter 30 års kalaset! Hoppas på någon ny mysig PM royal capital. Vitguld, platina eller en till rosé. Det skulle kännas bra för hjärtat men dåligt för plånbokenJag skulle också vilja få mer info, vet bara att dom gjorde 20-30 stycken. Kanske @SjööSandström kan ge mer info om denna utgåva. Kanske även lite trevliga hemlisar om när det blir 30årsfirande och hinta lite om nya klockor. (Pls pls pls )
Ja, skulle ju vara läckert med en ny form av Chronolink med Vaucher urverk och lite smartwatch...eller...nja, eller så skippar vi smartwatch och låter vi Tag, Apple och Samsung mfl trassla med sådant.
J***ar vad cool. Visste faktist inte att den fanns i pvd.Kastar lite busigt in en TBT på en fredag. Vädret är borta men klockan är kvar.
I nedersta bilden så är den ju otroligt snygg. Grym matchning.Köpte nytt band idag till skedivern. Byte från svart Hirsh till brunt istället. Tycker det blev mycket bättre
Tack blev riktigt nöjd självI nedersta bilden så är den ju otroligt snygg. Grym matchning.