• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

image.jpeg
Sweeeeet!!!

Ok.
På min SS RSchrono tycker jag att knappen för tidtagningen (kl2) irriterar knölen jag har på handleden ibland. Därav frågan.

På uppdrag mr @Clark Kent kommer bilder på originalarmband till ovan klocka.
image.jpeg

image.jpeg

Såå snyggt :) Det skulle vara kul att få lite mer bakgrundsinfo om modellen. Kom den i samband med något jubileum eller har det kommit nya ex lite då och då?

Har hört lite vaga rykten om en ny Chronolink med en smartwatch i digitaldelen. Det har ju flaggats om nya släpp i och med 30-årsjubileet och en ny variant av Chronolinken kanske är på gång.

Såå snyggt :) Det skulle vara kul att få lite mer bakgrundsinfo om modellen. Kom den i samband med något jubileum eller har det kommit nya ex lite då och då?

Har hört lite vaga rykten om en ny Chronolink med en smartwatch i digitaldelen. Det har ju flaggats om nya släpp i och med 30-årsjubileet och en ny variant av Chronolinken kanske är på gång.

Jag skulle också vilja få mer info, vet bara att dom gjorde 20-30 stycken. Kanske @SjööSandström kan ge mer info om denna utgåva. Kanske även lite trevliga hemlisar om när det blir 30årsfirande och hinta lite om nya klockor. (Pls pls pls :) )

Ja, skulle ju vara läckert med en ny form av Chronolink med Vaucher urverk och lite smartwatch...eller...nja, eller så skippar vi smartwatch och så låter vi Tag, Apple och Samsung mfl trassla med sådant. :D

Senast ändrad:
Jag skulle också vilja få mer info, vet bara att dom gjorde 20-30 stycken. Kanske @SjööSandström kan ge mer info om denna utgåva. Kanske även lite trevliga hemlisar om när det blir 30årsfirande och hinta lite om nya klockor. (Pls pls pls :) )

Ja, skulle ju vara läckert med en ny form av Chronolink med Vaucher urverk och lite smartwatch...eller...nja, eller så skippar vi smartwatch och låter vi Tag, Apple och Samsung mfl trassla med sådant. :D
Längtar efter 30 års kalaset! Hoppas på någon ny mysig PM royal capital. Vitguld, platina eller en till rosé. Det skulle kännas bra för hjärtat men dåligt för plånboken :greedy:

Tillbaka
Topp