Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes det har jag@HaVet71 har du Tavlan som ligger på c24?
Ja, den finns bara i 41mm, den är förövrigt lite tjockare än en vanlig WT.En fråga till SS-experterna
Fanns SS Royal steel annual edition 2023 bara som i 41mm?
Mvh
Ola G
Grattis till grym dinkaKöpte min andra Sjöö Sandström idag. Efter att ha kollat på den här i nästan två år bestämde jag mig äntligen, jätte glad att kunna säga att den är min nu.
@Sebastard postade ett riktigt halt band i somras. Lax ligger min röst påHar varit genom en hel del av Sjöö Sandströms modeller genom åren men först nu landat originalet, S1. Nu återstår bara att hitta rätt armband. Vad säger panelen? Bidra gärna med bilder
Svenskt lax band från Oskar Gydell. Tyckte det gjorde sig rätt bra
Häftigt! Inte riktigt min kopp av te dock@Sebastard postade ett riktigt halt band i somras. Lax ligger min röst på
Så snygg urtavlaSjöö Sandström Söndag!
SnyggtFick bli svart vridring på Sjöö Sandström söndag.
Ååh j*vlar va fin!Fick bli svart vridring på Sjöö Sandström söndag.
Ja, den svarta vridringen är oväntat snygg.Ååh j*vlar va fin!
Riktigt coolt se Anselm på klockan, gillar att Sjöö Sandström finns i lite olika specialförbandsversionerJa, den svarta vridringen är oväntat snygg.
Tycker svart och den varma tonen i brons matchar riktigt bra.
Kul med olika vridringar. Det är nästan som en ny klocka när man bytt.