Någon som har en grå Royal Steel Worldtimer som kan bjuda mig på lite bilder, gärna 41:an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Polering eller inte? Jag har lämnat in min Chronolink på service och har fått frågan om den ska poleras. Det är en tidig Chronolink och har inte polerats tidigare och den har en del repor på både boett och länk. Tror ni att ett ev värde påverkas av poleringen? Jag har inte för avsikt att sälja inom kort utan att använda den.
Verkligen, kanske kommer någon blå tavla man kan komplettera med...Den är verkligen riktigt fin! Det ska bli spännande att se hur nya RC kommer att vara specad utöver att det är guld.
Verkligen, kanske kommer någon blå tavla man kan komplettera med...
Den här gången kanske det vore dumt att missa chansen att knipa en guldare...Tror att du kan vara något på spåret. RC i guld med blå tavla låter som en riktigt bra kombo!
Snyggt!Visst passar gummibandet...
Snyggt, finns det svart spänne/viklås?Visst passar gummibandet...
Yesbox. Finns i både svart och stålSnyggt, finns det svart spänne/viklås?
Snyggt som fan!Stockholm har landat, en otroligt stilren klocka som jag tror får stanna ett tag, men det sa jag förra gången också...
Gör det??????Yesbox. Finns i både svart och stål
Kollade på en svart hos @ERIKSON URHANDEL när jag hämtade ut min Extreme i alla fall. Jag är ganska säker på att jag inte var fullGör det??????
Absolut! Riktigt bra dessutomVisst passar gummibandet...
Tack som fan!Snyggt som fan!
Nu är det tyvärr inte samma gummiband. Extreme har ju ett slätt band med 22mm mellan luggarna och det som man monterat hos Krons på Black Copper är Worldtimerns gummi som är 20mm och vad jag vet så är det bara stålviklås på detta. ( @Sjöö Sandström ?)Kollade på en svart hos @ERIKSON URHANDEL när jag hämtade ut min Extreme i alla fall. Jag är ganska säker på att jag inte var full
Det har du ju antagligen helt jävla rätt i. Jag har aldrig sagt att jag är smart, självklart finns det gummi i olika storlekar...Nu är det tyvärr inte samma gummiband. Extreme har ju ett slätt band med 22mm mellan luggarna och det som man monterat hos Krons på Black Copper är Worldtimerns gummi som är 20mm och vad jag vet så är det bara stålviklås på detta. ( @Sjöö Sandström ?)
Sedan var det ja bara den lilla detaljen att jag inte heter Mattias, men du kanske refererar till någon annan?Det har du ju antagligen helt jävla rätt i. Jag har aldrig sagt att jag är smart, självklart finns det gummi i olika storlekar...
Bra där Mattias...
Lol Gösta...Sedan var det ja bara den lilla detaljen att jag inte heter Mattias, men du kanske refererar till någon annan?