meo_swe
Guld
Jag heter MattiasSedan var det ja bara den lilla detaljen att jag inte heter Mattias, men du kanske refererar till någon annan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag heter MattiasSedan var det ja bara den lilla detaljen att jag inte heter Mattias, men du kanske refererar till någon annan?
Borde jag ju ha kunnat räkna utJag heter Mattias
Ping @Dr PuhIngen här med en grå worldtimer som kan posta lite bilder irl och kanske lite solljus?????
Ingen här med en grå worldtimer som kan posta lite bilder irl och kanske lite solljus?????
Hoppas att det duger med en gammal bild.
Tack, har du den kvar får du gärna posta fler, vad tycker du om gråa tavlan, är den lika fin som den grå till landsort ?Hoppas att det duger med en gammal bild.
Jodå, den finns kvar men är inlåst. Bjuder på några gamla bilder. Har inte så bra koll på Landsort.Tack, har du den kvar får du gärna posta fler, vad tycker du om gråa tavlan, är den lika fin som den grå till landsort ?
Snyggt, riktigt trevlig tavla... stort tack vännenJodå, den finns kvar men är inlåst. Bjuder på några gamla bilder. Har inte så bra koll på Landsort.
Väl bekomme! Är mycket nöjd med den.Snyggt, riktigt trevlig tavla... stort tack vännen
Förstår det! Riktigt trevlig tavla på en riktigt trevlig klockaVäl bekomme! Är mycket nöjd med den.
Nu när min Stockholm är hemma på Ringvägen så sitter jag och läser på om verket,
http://www.vauchermanufacture-catalogue.ch/en/movement/seed-vmf-5401-hms6h/?fG=3
Min personliga reflektion är ju att det är en riktigt prisvärd klocka, hade det varit ett annat varumärke hade den ju kostat betydligt mer...
Den gick inget bra, +16 sekunder per dag... så jag lämnade in henne på en garantiserviceService eller varför är den på HK?
Den gick inget bra, +16 sekunder per dag... så jag lämnade in henne på en garantiservice
Oops, tänkte inte på det. Hoppas att dom gör det hemma. Annars är det ju sex veckorTrist...hoppas att du får tillbaka den snart i alla fall. Utgår från att de är utbildade på urverket hos Sjöö....eller skickad den vidare?
Har svårt att se Sjöö Sandström sälja klockor som deras urmakare inte kan reparera! Du kommer ju dock få ett sånt där snyggt etui då hahaOops, tänkte inte på det. Hoppas att dom gör det hemma. Annars är det ju sex veckor
Nu när min Stockholm är hemma på Ringvägen så sitter jag och läser på om verket,
http://www.vauchermanufacture-catalogue.ch/en/movement/seed-vmf-5401-hms6h/?fG=3
Min personliga reflektion är ju att det är en riktigt prisvärd klocka, hade det varit ett annat varumärke hade den ju kostat betydligt mer...
Håller med! Grymt prisvärd tom. Är riktigt nöjd med min.
När jag var hos SS och lämnade Sthlm satte jag upp mig på listan för guldaren.Den är verkligen riktigt fin! Det ska bli spännande att se hur nya RC kommer att vara specad utöver att det är guld.
När jag var hos SS och lämnade Sthlm satte jag upp mig på listan för guldaren.
Den här gången ska jag inte fega ur!
När jag var hos SS och lämnade Sthlm satte jag upp mig på listan för guldaren.
Har de bekräftat att den ska vara i guld? Har tjatat om en i platina och väntar ivrigt på denNär jag var hos SS och lämnade Sthlm satte jag upp mig på listan för guldaren.