• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det här var tråden om sjöö sandströmvin eller hur? Gott var vinet jag vann på 5-årsfesten i alla fall. Kan intyga att det passar till salviakryddad fläskstek.
B0386246-F3A2-45E0-BB56-2F1BAE89A62C.jpeg
 
Ingen som sitter på en länk till en UTC skydiver som skulle kunna tänkas låna ut den till mig i 1st vecka? Sugen på att testa om den funkar på länk på mina klena armar :)

Står såklart för eventuell frakt och även eventuell lånekostnad om så önskas. Jag finns i Göteborg/Borås området.

Jag har en som blev över vid en försäljning. Låna gärna och prova. Vill du ha den kan du få köpa den.

Bor iof i Sthlm men postnord är ju snabba :)
 
Senast ändrad:
Det är dåligt med Royal Steel-kronografer i tråden. Den borde ju synas lite oftare kan man tycka då den ju fortfarande är i produktion.
Tycker framförallt att tricolor-tavlorna, och främst den ljusa, är riktigt jäkla bra. Kan till och med stå ut med det runda datumfönstret.

Bilder lånade från Sjöö Sandströms hemsida och övriga internet:

c959233f095d3da0955cada98805569e.png


012208-1.png

012314-1.png

Finns en på blocket just nu.
Jäkligt trevlig säljare.
Var grymt sugen på den också....
3ACECE16-D89B-4F4A-BA8F-1ACC4C2B91B3.jpeg
 
Härligt...stort grattis :) Hur gick tankarna, hade du bestämt dig innan du åkte dit eller var det oklart vilken av klockorna du skulle köpa?
Hade bestämt mig men blev bra tveksam när jag hade pandan på armen....... Fick lite speedmastervibbar. Helt annan känsla än vanliga RS Chrono!
Men jag har gått o suktat så länge efter den benvita tavlan med roséguldsiffor så i slutändan var valet enkelt.....

Men när det blir servicedags för min vita så hoppas jag att du sprungit på en pandatavla till fyndpris åt mig när du jagar Chronolinktavlor! ;)
 
Märkte idag att min Royal Steel stannat ~18h efter att jag tagit av den (efter att ha burit den två veckor i sträck sen inköp).

Får ta och lämna in den :(
 
Hade bestämt mig men blev bra tveksam när jag hade pandan på armen....... Fick lite speedmastervibbar. Helt annan känsla än vanliga RS Chrono!
Men jag har gått o suktat så länge efter den benvita tavlan med roséguldsiffor så i slutändan var valet enkelt.....

Men när det blir servicedags för min vita så hoppas jag att du sprungit på en pandatavla till fyndpris åt mig när du jagar Chronolinktavlor! ;)

Båda var ju toppenköp så vad du än hade valt hade det blivit rätt!
De som är kvar nu är så j-kla ovanliga att det börjar bli en smula frustrerande :)
 
Märkte idag att min Royal Steel stannat ~18h efter att jag tagit av den (efter att ha burit den två veckor i sträck sen inköp).

Får ta och lämna in den :(

Det behöver inte vara fel på den eller servicebehov. Om man inte rör sig så mkt (sitter still på kontor) vrider den inte upp sig helt. Prova ett par ggr till innan du skickar iväg den.
 
Det behöver inte vara fel på den eller servicebehov. Om man inte rör sig så mkt (sitter still på kontor) vrider den inte upp sig helt. Prova ett par ggr till innan du skickar iväg den.
Mjo, så kan det så klart vara även om jag rör mig en hel del både i och utanför jobbet. Ingen av mina tidigare klockor har stannat under samma förhållanden...

Nåväl, ska bort från stan ett tag så kommer inte lämna in den inom två veckor hur som. Lite mer tid att utvärdera gången :)
 
Tillbaka
Topp