Schill
Basic
Plus på den!Någon som har lite bilder på royal Copper att bjussa på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plus på den!Någon som har lite bilder på royal Copper att bjussa på?
Med lite tur lägger jag vantarna på en, på tisdag.Gällande Royal Capital så är alla tillgängliga exemplar levererade ut till våra AD's. Det kan finnas enstaka exemplar kvar hos någon av dem. Så är man på jakt efter en Royal Capital rekommenderar vi att man kollar runt hos dem.
Vad som kommer härnäst blir en överraskning!
Jag tog några bilder när jag prövade på Nymans i julas. Den är fin, men jag köpte den inte.Någon som har lite bilder på royal Copper att bjussa på?
Snyggt!Jag tog några bilder när jag prövade på Nymans i julas. Den är fin, men jag köpte den inte.
Royal Tonneau med koppartavlan bredvid......Någon som har lite bilder på royal Copper att bjussa på?
Hur går man smidigast tillväga för att byta tavla om man bor i Göteborg?
Igen, hattifnatt!Med lite tur lägger jag vantarna på en, på tisdag.
Den förra hade jag ju länge...Igen, hattifnatt!
Kanske inte så mycket bild på klockan men detta var ett efterlängtat event!Någon som har lite bilder på royal Copper att bjussa på?
Om ett år kan jag bjussa på en hahaGått och kärat ner mig i champagnetavlan, någon som har lite in-action bilder att bjussa på?
Den var fin. 7 exemplar var verkligen limiterad!https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/nn07-sjoo-sandstrom-royal-steel-classic-.html
Blev rätt paff när jag hörde detta. Den var ju riktigt läcker
Ja vore superskoj ifall någon kunde dela lite bilder!Den var fin. 7 exemplar var verkligen limiterad!
Gjorde slag i sakenOm ett år kan jag bjussa på en haha
Har en likadan. Den håller på att segla upp som en av de mest bekväma och mångsidiga klockor jag äger och det är en hel del... En fullträff av SoS som inte kostar aå mycket pengar. Men är bäst på länk tycker jag - jag var inte övertygad av denna på gummi. Bild från idag...Bjuder på en från dagen, finns inte bättre kombo tror jag!
Pratar du om den i 36 eller 41 mm?Vad finns det för prutmån på Royal Steel Classic, är det någon som har koll på det? I och med att begagnade kostar ca 15 000kr så kanske det är värt att köpa ny om man kan få ner priset en eller två tusenlappar, tänker jag!
Jag har en svart 36mmÄr det någon i tråden som äger den svarta varianten av Worldtimern? Som jag har förstått det så har WT:n sålt väldigt bra och den svarta är inte helt enkel att hitta.
36mmPratar du om den i 36 eller 41 mm?
Ja det borde du, vet inte vart du bor men både Jarl Sandin och Magnussons Ur i Göteborg man alltid kunna föra en diskussion om priset med.
Jag har en svart 36mm