• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gällande Royal Capital så är alla tillgängliga exemplar levererade ut till våra AD's. Det kan finnas enstaka exemplar kvar hos någon av dem. Så är man på jakt efter en Royal Capital rekommenderar vi att man kollar runt hos dem.

Vad som kommer härnäst blir en överraskning! ;)
Med lite tur lägger jag vantarna på en, på tisdag. :)
 
Någon som har lite bilder på royal Copper att bjussa på?
Jag tog några bilder när jag prövade på Nymans i julas. Den är fin, men jag köpte den inte.
AFF2992E-5212-44B9-A44E-AFB8FFEE3995.jpeg

BA79B4F7-DBBF-4A27-AF4D-25DB5EEDF9B1.jpeg
 
Är det någon i tråden som äger den svarta varianten av Worldtimern? Som jag har förstått det så har WT:n sålt väldigt bra och den svarta är inte helt enkel att hitta.
 
Vad finns det för prutmån på Royal Steel Classic, är det någon som har koll på det? I och med att begagnade kostar ca 15 000kr så kanske det är värt att köpa ny om man kan få ner priset en eller två tusenlappar, tänker jag!
 
Tilägga att jag hittat detta i en blogg men det är allt?

"Urverket tillverkades av Bofors och satt ursprungligen i Bamse-missilen (!). S&S har tidigare publicerat militära tester på urverket där det har klarat G-krafter nog för att däcka den mest tåliga F1-förare i full race-mundering...

Precisionen anges till +/-10 sek per år. Dock framkom det aldrig hur man uppnår denna precision. Sannolikt rör det sig dock om någon form av digital termokompensering (mer om detta i senare inlägg)."
 
Tillbaka
Topp