Vad innebär egentligen serienumret i certet och på klockan? Är det individuella serienummer och ett lågt no-nr innebär en tidig produktion?
Det stämmer i alla fall för Chronolinken, men jag tror att det även gäller samtliga modeller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad innebär egentligen serienumret i certet och på klockan? Är det individuella serienummer och ett lågt no-nr innebär en tidig produktion?
Välkommen hem, var det du som knep guldaren som nyligen såldes?Snart hör jag hemma i den här tråden igen med en SS på ingång![]()
Bilder kommer när jag hämtat ut dem....Om jag inte är helt ute och cyklar så är alla kalv slöta medan crocko är mönstrade.
Tack! Nej tyvärr, blev en annan fin skapelseVälkommen hem, var det du som knep guldaren som nyligen såldes?
Tack! Nej tyvärr, blev en annan fin skapelse![]()
Tack! bilder kommer imorgonGrattis! Gillar verkligen SS. Till vilken annan tillverkare kan man gå förbi på lunchen...
Det är min gamla 101... billigt, billigthttps://www.blocket.se/goteborg/Sjoo___Sandstom_Royal_capital_76073787.htm?ca=11&w=3
Alltså 34´är ju ett riktigt bra pris. OBS...jag har inget med säljaren att göra, men roligare om den hamnar på forumet.
Det är min gamla 101... billigt, billigt
Nej, KÖP!!! Verkligen fin när hon lämnade mig till HaVet7§ och vidare, köp. Blir inte billigare. Verkligen en juste klocka och exemplarAha...är det något speciellt värt att veta om just det exemplaret?
Nej, KÖP!!! Verkligen fin när hon lämnade mig till HaVet7§ och vidare, köp. Blir inte billigare. Verkligen en juste klocka och exemplar
Nej, det skulle försämra forumet avsevärt iaf för mig. Gör inte detKan tyvärr bara drömma om denFör ett köp så skulle Chronolinken vara tvungen att lämna, och det kommer inte att hända
![]()
Ja jävlar. Tack!
Bilder kommer när jag hämtat ut dem....
Jag är sugen på en worldtimer med vit urtavla. Finns det möjligen någon/några här med fina bilder som kan övertyga mig att göra slag i saken?
Ni som har en worldtimer, oavsett färg, vad tycker ni om den?
Nej, KÖP!!! Verkligen fin när hon lämnade mig till HaVet7§ och vidare, köp. Blir inte billigare. Verkligen en juste klocka och exemplar
Edit: hade den funnits på blocket för 2 veckor sedan hade jag köpt tillbaka henne direkt och sparat nägra tusenlappar som kunde gått till nästa SS
Överväger starkt att klippa den. Sjukt bra pris måste jag säga.
Det tycker jag verkligen du ska göra, fundera inte för länge för den är nog snart borta. Verkligen bra pris på en underbar klockaÖverväger starkt att klippa den. Sjukt bra pris måste jag säga.
Kunde inte hålla mig så åkte och hämtade klockan redan ikväll!
![]()
Aha jensabs gamla? trevlig, stort grattisKunde inte hålla mig så åkte och hämtade klockan redan ikväll!
![]()
Ja precis, kul med en ovanlig klocka. Ska starkt överväga Royal Capital. Kul att du hade ägt den innanAha jensabs gamla? trevlig, stort grattis
Köp! Jag tror inte den kommer bli billigare, dom är ju slut överallt, häller en tumme att du bestämmer dig innan den är ute i verkliga värdenJa precis, kul med en ovanlig klocka. Ska starkt överväga Royal Capital. Kul att du hade ägt den innan![]()
Jag skrev på den nuKöp! Jag tror inte den kommer bli billigare, dom är ju slut överallt, häller en tumme att du bestämmer dig innan den är ute i verkliga värden![]()
Ska testa dem lite först så får vi se hur många och vilka jag ska behålla.....Om du vill sälja vidare ett av de svarta banden så är jag intresserad![]()