• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_2249.JPG
IMG_2154.JPG
IMG_2152.jpg
IMG_1631.JPG
A91485B6-5E61-4359-8604-DF86A4D9C2F4.jpg
IMG_2254.JPG
Jag är sugen på en worldtimer med vit urtavla. Finns det möjligen någon/några här med fina bilder som kan övertyga mig att göra slag i saken?
Ni som har en worldtimer, oavsett färg, vad tycker ni om den?

Late adopter som man är, börjar gilla Worldtime mer och mer, och när man nu ser över listpriset gillar man den ju ännu mer, mycket för pengarna känns det som...

• Like
Reactions: TiE
Jag mailade med Looben idag och min Sthlm är troligen klar för hämtning på fredag. Vilket passar bra för jag drar till Kongo på lördag och blir hemma nästa vecka... hoppas hon hinner...

Det blev inget...
”Hej Oscar, jag är jätteledsen men det hann en kund före. Han betalade osett och jag skickar till Sth. Ledsen jag hade verkligen velat sälja till dig. Med vänlig hälsning”

Det var ju sjukt synd!
Sjukt synd, var ordet... men spännande, kanske hamnar hamnar här ändå... bara vi nördar som Swishar osett och får klockorna skickade med postnord...

Vet att min polare va på mig och frågade om den klockan när den redan va ute för 39. Men inte tagit någon kontakt förrän när den va ute för 34. Tydligen mailat och fått svar att han hade andra tjing om det skulle skita sig med killen före i kön.

Tillbaka
Topp