Inser att det verkligen är dags att byta mobil. Blir kassa bilder hela tiden med dålig skärpa.
![]()
Vilka färger saknas för att få en hundraprocentig Chronolinksallad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inser att det verkligen är dags att byta mobil. Blir kassa bilder hela tiden med dålig skärpa.
![]()
Vilka färger saknas för att få en hundraprocentig Chronolinksallad?![]()
Den svarta är absolut min favorit, och kul att se den globetrotta liteFinns det förresten några tells om det är en 41mm eller 36mm?
Jag har föresten serie nr 8 på alla minna Sjöö Sandström (även om det råkar vara bara två stycken) Kanske lite larvigt men roligt ändå.Den där är en av de första hundra (och bara ett hundra tillverkade) med den tavlan så 41 mm. Så är väl det som är en tells. Den är förresten nr8 men den första WT någonsin levererad till kund (man måste vara klocknörd för att uppskata sånt. Men med cert stämplat direkt av Sjöö Sandström)
Jag har föresten serie nr 8 på alla minna Sjöö Sandström (även om det bara råkar vara bara två stycken) Kanske lite larvigt men roligt ändå.
Hm, åtminstone röd, brun, grön, dubbelsvart som kom med Swedish Night. Sen finns en specialtavla som delats ut till spelare i fotbollslandslaget som har gjort fler än 50 landskamper. Efter det är det nog hyfsat nära full pott![]()
Kul!
Är röd och grön någon special edition? Jag har bett Felix om grön tavla i flera år. Han vägrar![]()
Kul!
Jag har bett Felix om grön tavla i flera år. Han vägrar![]()
Har för övrigt även jag tjatat på Felix men via Leo som ombud att hjälpa till att fullända min tavelkollektion, men hittills utan framgång.
Jag skulle gissa att jag troligtvis har flest tavlor av alla privatpersoner så jag tycker att de borde gilla tanken att det blir full-set![]()
Det vore väl kul för båda parter! Vore extra kul om du i framtiden köpte en klocka för varje tavla. Tänk dig den klocklådan![]()
Ansluter till gemenskapen.![]()
Jajamän. Solskenshistoria. Jag ringde, min fruga var samtidigt hos sin syster, som visade sig i princip bo granne med säljarenSå jäkla bra den där. Grattis! Var det den på Blocket?
Jajamän. Solskenshistoria. Jag ringde, min fruga var samtidigt hos sin syster, som visade sig i princip bo granne med säljaren![]()
Tror du syftar på denna tavla, ser att bilden suger? Men jag fick med en svart tavla oxåSom gjort för att det skulle bli din dåOm du kompletterar med den andra tavlan med tre färger på registerna så har du en perfekt sommar/vinterklocka.
Precis slängt på en länk till min skydivern. Tack till @mickeheterjag som visade en sann KS anda och lånade ut sin länk till en främling!!
Tror du syftar på denna tavla, ser att bilden suger? Men jag fick med en svart tavla oxå
Jag ska ta lite bättre bilder, blev så ivrig![]()
Wow, den dugerSer ingen bild, men det är den här jag tänker på
![]()
Hoppsan glömde bifoga bilden, heheKul att den kom fram
Nu vill vi se bildbevis![]()
Sådär ja!Hoppsan glömde bifoga bilden, hehe
![]()
Dag 2 med länken...
![]()
![]()
Den känns bra med länken, helt ok tyngd. Men vet inte om det blir lite pråligt med länk? (breitling style).Hur känns den med länk? Jag kör min med gummi, mest för att det känns som om det blir så mycket plåt med länken. Men det ser snyggt ut!
Den där är ju så snygg.Ansluter till gemenskapen.![]()
Saknat Stockholm!!![]()