TackBra köpJag var lite sugen på extraboetten, men fick aldrig svar om pris från säljaren. Svart tavla kan man inte gå fel med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackBra köpJag var lite sugen på extraboetten, men fick aldrig svar om pris från säljaren. Svart tavla kan man inte gå fel med.
Jag rekommenderar dig att köpa en. Den är extremt välbyggd och kvaliten är helt outstandingHaha precis när jag var som mest köpsugen dyker detta upp!
Min hälsar!Nytt för dagen!!
![]()
Blev ett litet såkallat spontanköp igår.. har gått tankarna om att införskaffa en chronolink i ca 5år men det har aldrig blivit någon affär, förens igår
Sjukt fint exemplar och en extremt trevlig säljare så blev äntligen affären gjord!
Detta är min tredje Sjöö Sandström, men första chronolink.... otroligt imponerad över byggkvaliten på denna klocka![]()
![]()
![]()
![]()
Samma här, men jag lyckades skrapa ihop så det räckte, men nu blir det nudlar och vatten som bas mat ett tag.heheLäcker!
Jag gjorde också några försök att få köpa den, men hade lite för dålig täckning på klockkontot tyvärr......
Tacknu börjar jakten på tavlor, hehe. Är extra sugen på den rosa tavlan, den verkar riktigt nice. Och såklart måste man ha någon sommar tavla, kanske gul eller orange
Vart kan man hitta sig en tonneau? Vad brukar de gå för?Min hälsar!
![]()
Passade även på att testa svart band på Tonneaun idag.....
![]()
Åhhh den rosa är magisk. Vet du om Sjöö Sandströms har några tavlor på sitt lager?Jag har dammsugit alla handlareMen det fanns en orange för ett tag sen hos Magnussons Ur i Göteborg, så kolla där. Den oreanga är riktigt grym speciellt på hösten. Rosa är också kalasbra
Sen dyker de upp då och då på auktion, som nu senast på Kaplans där en gul gick till vrakpris.
![]()
Har inte sett någon till salu på flera år. Så kommer ut någon så gäller det nog att passa på. Svårt att gissa priset därför, men tekniskt är de ju ”bara” som en vanlig RS Classic.....Vart kan man hitta sig en tonneau? Vad brukar de gå för?
Åhhh den rosa är magisk. Vet du om Sjöö Sandströms har några tavlor på sitt lager?
Blev det köp idag?Frågade i en annan tråd, men hör med er här med. Var och kollade på klockor idag och fastnade för denna. Eftersom köpet även innebär förkortning av länken så hann jag inte köpa klockan, utan det blev uppskjutet till på måndag. Vad anser ni om denna klocka?![]()
Royal Steel från -98, aldrig servad.
Nix, inget än. Min uppfattning är att det går att det finns bättre alternativ vad gäller Sjöö Sandström för 7500 kr + 5 000 kr i service. Men! Jag tänker på urtavlan hela tiden. Den är så vacker. Det bästa med champagne är bannemej champagnefärgade urtavlor.Blev det köp idag?
Snyggt! Grattis!Nytt för dagen!!
![]()
Ha ha, jasså det var dit den gick. Grattis till en underbar klocka och ett intressant varumärke och välkommen hem till din nya favorit tråd, kan du inte posta lite bilder på henne. Vad tycker du om storlek och verket?
Kul att den hamnade på KS igen!!
Bilder, bilder, bilder... @bbits måste umgås lite med dottern också och hon börjar ruttna på ks nu...
Att köpa en S&S Royal Capital – ett drama i tre akter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stor, vältejpad låda
![]()
![]()
![]()
Snygg trä-box...
![]()
... en av de mer lyckade boxarna i mitt tycke...
![]()
![]()
101:an - för oss som tycker proveniens är A och O...
![]()
Och ett WS så klart...
![]()
Så jäkla bra! Stort grattis!Att köpa en S&S Royal Capital – ett drama i tre akter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stor, vältejpad låda
![]()
![]()
![]()
Snygg trä-box...
![]()
![]()
![]()
![]()
Och ett WS så klart...
![]()
Det är väl bara säga grattis till klockanAtt köpa en S&S Royal Capital – ett drama i tre akter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stor, vältejpad låda
![]()
![]()
![]()
Snygg trä-box...
![]()
![]()
![]()
![]()
Och ett WS så klart...
![]()
Haha, älskar dina öppningstrådar. Kram vännenAtt köpa en S&S Royal Capital – ett drama i tre akter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stor, vältejpad låda
![]()
![]()
![]()
Snygg trä-box...
![]()
![]()
![]()
![]()
Och ett WS så klart...
![]()
Wow, vilket inlägg, är helt svettig....Att köpa en S&S Royal Capital – ett drama i tre akter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stor, vältejpad låda
![]()
![]()
![]()
Snygg trä-box...
![]()
![]()
![]()
![]()
Och ett WS så klart...
![]()