• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag gillar verkligen hur diskret sunbursten är på den isblå tavlan...

IMG_20171101_112202.jpg
 
Ha ha, jasså det var dit den gick. Grattis till en underbar klocka och ett intressant varumärke och välkommen hem till din nya favorit tråd, kan du inte posta lite bilder på henne. Vad tycker du om storlek och verket?

Kul att den hamnade på KS igen!!;)

Klart att den skulle in i KS-gemenskapen!!! Den proveniensen leker man inte bort!!!

Haha, vilket fantastiskt drama. man satt ju på nålar innan man visste hur det skulle sluta ;) Stort, stort grattis!

Och ett stort, stort tack till dig - utan din post med Blocketannonsen hade det aldrig hänt!

Det är väl bara säga grattis till klockan :angel: du hann före helt enkelt :rolleyes:

Timing is everything.... :). Fast just för tillfället är jag inte alls överens med spänne/lås så vi får se vad som händer...
 
Klart att den skulle in i KS-gemenskapen!!! Den proveniensen leker man inte bort!!!



Och ett stort, stort tack till dig - utan din post med Blocketannonsen hade det aldrig hänt!



Timing is everything.... :). Fast just för tillfället är jag inte alls överens med spänne/lås så vi får se vad som händer...

Kul att tipset ledde till att den stannade på forum :) Men visst har väl låset microjustering? Eller vad är det som du inte gillar med det?
 
Kul att tipset ledde till att den stannade på forum :) Men visst har väl låset microjustering? Eller vad är det som du inte gillar med det?

Låset/spännet i sig är kanon - det är längden på bandet som inte är anpassat till mina 16cm handleder, se nedan... :(

@bbits ska jag plocka upp ett törnlås åt dig på måndag när jag plockar min Sthlm från ruckningen? Eller kanske ses där?

Tack, men jag gilar låset i sig så törnlås får bli sista utvägen... Du får dock väldigt gärna fråga vad de har och rekommenderar till folk som har betydligt mindre handledsomkrets än vad du själv har... :)

20171104_110452.jpg
20171104_110712.jpg


Inte speciellt skönt alls faktiskt... :depressed:
 
Någon som vet vad ett gummi med viklås till worldtimern listar? Sugen på en worldtimern på länk + gummi. Vill ge länken en chans trots att den inte är min favorit i dagsläget..!
 
Låset/spännet i sig är kanon - det är längden på bandet som inte är anpassat till mina 16cm handleder, se nedan... :(



Tack, men jag gilar låset i sig så törnlås får bli sista utvägen... Du får dock väldigt gärna fråga vad de har och rekommenderar till folk som har betydligt mindre handledsomkrets än vad du själv har... :)

20171104_110452.jpg
20171104_110712.jpg


Inte speciellt skönt alls faktiskt... :depressed:
Är det lika oskönt åt andra hållet? Om du vänder banden och sätter långa delen kl 6? Kanske mötas upp och gå tillsammans? Jag tänkte vara där kl 14 på måndag. Annars frågar jag naturligtvis. Kan tom visa JL dina bilder
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp