Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Supersnygg!! Är det den grå tavlan? (Svårt att bedöma med reflektionerna.Ny sedan i fredags. Älskar denna combo!
![]()
Supersnygg!! Är det den grå tavlan? (Svårt att bedöma med reflektionerna.
Oavsett, riktigt cool!
Är det dags för BTG klass 2 eller 1?Jag och utte leker skjorta för en vecka.
![]()
Klass 2Är det dags för BTG klass 2 eller 1?
Är det dags för BTG klass 2 eller 1?
Snygg!Jag och utte leker skjorta för en vecka.
![]()
Sign me up!Dags för en VM edition Sjöö Sandström klocka med signerat baklock av Granen!
Magiskt snyggt med gummiremmen! Hade jag inte nyligen köpt nytt själv för lite sedan hade det nästan börjat rycka lite i köptarmen!Den är bra.
![]()
Riktigt snyggt, vad kostar gummibandet? Jag fick ett stort sug efter att utrusta min Royal Steel med ett.Den är bra.
![]()
Riktigt snyggt, vad kostar gummibandet? Jag fick ett stort sug efter att utrusta min Royal Steel med ett.
1200kr för gummit men jag vet inte vad låset kostarVet inte helt säkert tyvärr.
Riktigt snyggt, vad kostar gummibandet? Jag fick ett stort sug efter att utrusta min Royal Steel med ett.
1200kr för gummit men jag vet inte vad låset kostar
Den är bra.
![]()
Nästan man blir sugen att byta! Så fin kombination.
Men är undrades kring verket i deras Classic, dels ”kvalitén” i relation till COSC (eller motsvarande standard) och dels gångreserven på 42h.
Kommer det uppdateringar där?
Samma här! Bästkusten= sämstkustenFan vad jag hatar att vara på fel sida av landet för detta!
Min Worldtimer ligger ju uppe i Sthlm på reparation iaf haha så jag e väl halvt därSamma här! Bästkusten= sämstkusten