Royal Steel gummit med svarta låset skulle vara riktigt juste på den där! Bara ett tips för att jag är sugen på att se hur det blirKör den svarta på jobbet idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Royal Steel gummit med svarta låset skulle vara riktigt juste på den där! Bara ett tips för att jag är sugen på att se hur det blirKör den svarta på jobbet idag.
Jag med, till AW hos SjööS.Jag har anmält mig
Vi välkomnar en av Sveriges absolut största stjärnor inom matlagning, Mats Vollmer som ny ambassadör för Sjöö Sandström. Mats driver den tvåstjärniga guide Michelin-restaurangen Vollmers i Malmö. Bara fem restauranger har haft den äran i Sverige över tid. Mats är en mycket spännande person som med sin matlagning och hantverk får kunder från hela världen att besöka just hans restaurang i Malmö.
Mats Vollmer bär Sjöö Sandström Royal Steel Classic 36mm med champagnetavla.
Så helt suveränt häftigt snyggt...!Det här är de som jag har plus gul som satt i klockan vid fototillfället.
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandströmtråd.48302/page-87#post-2056793
Så helt suveränt häftigt snyggt...!
Hade ingen aning om den aspekten av Chronolink-världen.
- Hoppas ni som har överblivna eller oönskade tavlos lägger dem på ”Säljes” ...
Får vi se hela samlingen på AW:n hos Sjöö Sandström nästa vecka???Det är en liten och exklusiv klubb som samlar tavlor till Chronolinken.....skulle tro att vi är 1-2 stycken
Får vi se hela samlingen på AW:n hos Sjöö Sandström nästa vecka???
Illa,illa...!!!!Tyvärr inte Jobbar kväll/natt det datumet.
Bra info. Inte hört något om hur många som tillverkats?Mailade Sjöö Sandström igår angående faktiska modifieringar på urverket till EXT PRO:n och fick detta svar:
”Modifieringen av urverket ingår i ETA´s version TOP, ett urverk som är Chronometer bestyckat (dock har urverket inget COSC certificat). Urverket har också en svart PVD behandlad rotor med skeletterad logotype.”
Låter ju himla trevligt trots allt att det är ett av ETA:s högst rankade urverk.
Nej tyvärr, ingen exakt siffra men kan ju alltid maila dem och frågaBra info. Inte hört något om hur många som tillverkats?
Snyggt! Passar gummit på royal capital?Ny sedan i fredags. Älskar denna combo!
Snyggt! Passar gummit på royal capital?
Fem brödrostar av fem! Riktigt trevligtNy sedan i fredags. Älskar denna combo!
Dags att slänga på ett på din rc?Fem brödrostar av fem! Riktigt trevligt
Passar inte tyvärr, jag tjatar på Sjöö Sandström att dom ska ta fram ett men just ju går det inte tyvärr.Dags att slänga på ett på din rc?
Aha tristPassar inte tyvärr, jag tjatar på Sjöö Sandström att dom ska ta fram ett men just ju går det inte tyvärr.
Det är vassa hörn på RC mellan bandhorn och boetten...
Sorry, missat att du skrivit.@daviden 15-16, du hade väl ingen länk?
Visst, rena Paul Newman-effekten.Sorry, missat att du skrivit.
Nej - ingen länk.
Fast, ägd av en Klocksnackgrundare-proveniensen måste ju lägga till hur många tusenlappar som helst?
15-16 KUSD givetvis.Sorry, missat att du skrivit.
Nej - ingen länk.
Fast, ägd av en Klocksnackgrundare-proveniensen måste ju lägga till hur många tusenlappar som helst?