Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ser riktigt bra ut..tackStängd
![]()
Öppen
![]()
Stängd på arm![]()
Öppen på arm
![]()
Justeringen kommer på D4 förra året. På övriga, dvs gamla länken kan du justera två pinnhål med en tandpetare eller ta av länkbitar. Var du intresserad av en D1 tungsten utan länk så kan du höra av dig. Den har inte svart urtavla, då behöver du leta efter D2. Sjöö Sandström pre-owed har en D2 med svart tavla.Länken som är till landsort gen 2 är de microjustering/glide lock på den?
Skicka gärna pm om d1:an med pris mm kan va intressantJusteringen kommer på D4 förra året. På övriga, dvs gamla länken kan du justera två pinnhål med en tandpetare eller ta av länkbitar. Var du intresserad av en D1 tungsten utan länk så kan du höra av dig. Den har inte svart urtavla, då behöver du leta efter D2. Sjöö Sandström pre-owed har en D2 med svart tavla.
Kombinationen brons och svart gjorde sig bra.Den nya Landsort i brons tyckte jag gjorde sig bäst med svart bezel faktiskt.
Ah, jag menade gen 2 av länken, inte länken till gen 2 Landsort. Bra att du klargjorde detta @Omega21jul1969Justeringen kommer på D4 förra året. På övriga, dvs gamla länken kan du justera två pinnhål med en tandpetare eller ta av länkbitar. Var du intresserad av en D1 tungsten utan länk så kan du höra av dig. Den har inte svart urtavla, då behöver du leta efter D2. Sjöö Sandström pre-owed har en D2 med svart tavla.
Hej, den var till 36, går tyvärr inte kvar den längre, var ingen annual.Någon som vet om det finns ett bildarkiv på vilka tavlor som finns/funnits. Är speciellt nyfiken på RSC36?
@HaVet71 Den gröna RSCn du har. Är det en 36mm? Ser inte ut som anniversary?
Stort tack. Misstänker att den är svår att få tag i. Skall maila SS och fråga dom om det finns någon kvar i någon låda på vindenHej, den var till 36, går tyvärr inte kvar den längre, var ingen annual.
Kom igen nu!! Posta bilder på era landsort:s gen 2…rusigt sugen på en men kan inte bestämma om jag ska ha med länken eller inte
Det är så marginella skillnader på generationerna så om du tycker nuvarande är bra på länk är det 95% samma upplevelse som gen 2. Jag är positiv till länk på alla generationer och alla konstellationerKom igen nu!! Posta bilder på era landsort:s gen 2…rusigt sugen på en men kan inte bestämma om jag ska ha med länken eller inte
Det lutar hårt åt att jag byter min vita tavla mot en svart när min går in på service. Den här bilden cementerar bara den tankenEftersom jag är i tillfällig Sjöö-nöd tar vi en arkivbild. Glad Sjöö Sandström-söndag!![]()
'And that is just a normal skruvmejsel'Gjorde en review på senaste Landsorten från Sjöö - ruggigt cool
Snyggt filmat, så snygg med svart bazel. Edit: inser att den då blir för lik min vanliga svarta. Nåja man gillar ju samma saker hela tiden, haha. Skall försöka kolla in en bronsklocka ”live” snart.Gjorde en review på senaste Landsorten från Sjöö - ruggigt cool
Läcker klocka..nästan så man är sugen att igen gå på en brons. Den gröna var läcker men frågan är om inte denna är ett steg bättre.Gjorde en review på senaste Landsorten från Sjöö - ruggigt cool
Dom passar även om det inte uppskattas av AD, har själv haft det i klockaNågon som vet om RSC37 tavlorna passar på RSC36?