Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läcker samlingSjöö Sandström söndags samling
![]()
Andreas
Intresset för 35 mm dam-kvartskronografer är svalt. 7500 är väl rimligt.Hur håller sig SS i andrahansvärde? Klippte precis damuret Royal Steel Chronograph med pärlemo dial för 7.500:- kändes för billigt?
Ok förstår. Kanske tar lite fart nu när mindre klockor ökar i popularitet. Den ser riktigt clean ut i denna storlek.Intresset för 35 mm dam-kvartskronografer är svalt. 7500 är väl rimligt.
Men som svar på din fråga, SS tappar väl runt 40 % från nypris men sen ligger det stabilt där.
Jag kolla på den och precis som du säger så tappar dom runt 40% beroende på modell. Där just dam modellerna inte är lika populära och tappar lite extra.Intresset för 35 mm dam-kvartskronografer är svalt. 7500 är väl rimligt.
Men som svar på din fråga, SS tappar väl runt 40 % från nypris men sen ligger det stabilt där.
Gillar färgkombinationen och att den är på gummibandÄntligen kan jag gå med i denna tråd då jag skaffat mig en Sjöö Sandström!
Så länge man själva är nöjd så är det en bra affär. Kolla på den själv men har bestämt mig för att skaffa en 41mm Pippi innan jag skaffar en ny klockaJa när jag såg den på blocket var jag tvungen att slå till (ingen aning om det var en bra eller dålig affär) men jag är nöjd med klockan!
Blir inte mycket bättre än denna!NWA!
Jag fick tag på en Chronolink på slutet
Köpte den från Sjöö Sandström Preowned
OBS! Säg till om ni har en gula tavla att sälja
![]()
![]()
![]()
![]()
Härlig duo!Det känns som att våren har kommit här nere i Skåne nu
![]()
Mm. Skulle dock vilja ha en annan tavla (färg) till RSCn. Är öppen för ett byte om någon är sugenHärlig duo!
Champagnen är riktigt bra.Mm. Skulle dock vilja ha en annan tavla (färg) till RSCn. Är öppen för ett byte om någon är sugen![]()
Jag gillar verkligen den blå. Men den är väldigt bra den också. Äsch alla är snygga!Champagnen är riktigt bra.
Aa, den blå är grym. Har haft en blå 41a rsc. Och en blå 41wt. Sunburst på rsc är magisk. Den blå wt också riktigt riktigt bra.Jag gillar verkligen den blå. Men den är väldigt bra den också. Äsch alla är snygga!![]()
Jag kolla på denna i butik och den gräddvita urtavlan med guld/bronze var riktigt fin.Det känns som att våren har kommit här nere i Skåne nu
![]()
Den där är 41mm. Mina är 36Jag kolla på denna i butik och den gräddvita urtavlan med guld/bronze var riktigt fin.
Nu kan jag möta sommaren med tillförsikt! Ny urtavla på plats; stort tack till Erikson urhandel i Sundbyberg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn stilig väska!Nu kan jag möta sommaren med tillförsikt! Ny urtavla på plats; stort tack till Erikson urhandel i Sundbyberg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är sannerligen stilig men ingen bild i världen kan beskriva doften!Damn stilig väska!
NWA!
![]()
![]()
![]()
![]()
Välkommen hem!NWA!
![]()
![]()
![]()
![]()
SnyggtSka tacka av en ingenjör som blir pensionär. Dagen till ära blir det Sandviksstål och Boforselektronik.![]()
![]()