• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Trevlig Sjöö Sandström söndag 🖤💛
IMG_3577.jpeg

Hur håller sig SS i andrahansvärde? Klippte precis damuret Royal Steel Chronograph med pärlemo dial för 7.500:- kändes för billigt?

Hur håller sig SS i andrahansvärde? Klippte precis damuret Royal Steel Chronograph med pärlemo dial för 7.500:- kändes för billigt?
Intresset för 35 mm dam-kvartskronografer är svalt. 7500 är väl rimligt.

Men som svar på din fråga, SS tappar väl runt 40 % från nypris men sen ligger det stabilt där.

Intresset för 35 mm dam-kvartskronografer är svalt. 7500 är väl rimligt.

Men som svar på din fråga, SS tappar väl runt 40 % från nypris men sen ligger det stabilt där.
Jag kolla på den och precis som du säger så tappar dom runt 40% beroende på modell. Där just dam modellerna inte är lika populära och tappar lite extra.
Men som du säger så är 7500kr ett rimligt pris

Hittade ett Sjöö-läder på Tratten här om veckan, supernöjd! 😍

Jakten på en länk fortsätter dock..
Hur håller sig länken i kvalitet om man jämför med andra märken i liknande prisklass och hur mycket tror ni att jag får vara beredd att betala om jag skulle snubbla över en?
IMG_3705.jpeg

Tillbaka
Topp