TackarMäktigt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarMäktigt!![]()
Hur går det med oljorna?Fick lustigt nog precis samma tips idag för första gången. Att prova med oljor. Ska göra detta direkt och hoppas på bättre resultat. Tack för ditt tips![]()
Låt en barberare göra trimningen, hur många gånger har men inte börjat om för att man var rastlös och tabbade sig...Hur går det med oljorna?
Jag börjar riskera att göra kaos med skägget. Sjuk två veckor och uttråkad är två riskfaktorer. En annan riskfaktor är att det behöver trimmas.
![]()
Japp. Har man fått när man glömt den heliga häxblandningen av sötmandelolja och waitzkins. Det enda som funkar för migNågon som har eller har haft problem med mjäll eller "fnas" i skägget? (Seborrosik eksem kanske men väldigt mild då). Jag har detta problem och det är skitjobbigt. Använder jag ett starkt mjällschampo från apoteket så blir det sårigt och rött och jag måste raka av mig skägget. Head&Shoulders mjällschampo fungerade inte alls. Har fan försökt allting men får ingen ordning på det. Det är mest precis kring hakans parti.
![]()
Hur går det med oljorna?
Jag börjar riskera att göra kaos med skägget. Sjuk två veckor och uttråkad är två riskfaktorer. En annan riskfaktor är att det behöver trimmas.
![]()
Japp. Har man fått när man glömt den heliga häxblandningen av sötmandelolja och waitzkins. Det enda som funkar för mig
är att köra Apotekets salesyrsyre vasselin 2% i två dagar. Sen är det borta tills nästa gång man slarvat...
Fyfan vad tråkigt. Borde väl finnas något om du går till en hudterapeut eller någon dylik?Det gick åt helvete. Oljan gjorde såren oljiga och större och det kliade ännu mer och jag fick till slut raka bort skäggen. Stora blemmor på huden som tog en vecka att läka. Nu försöker jag att ha skägget riktigt kort och inte låta det växa så det täpper till luften till huden. Får se hur det kommer gå :/
Fyfan vad tråkigt. Borde väl finnas något om du går till en hudterapeut eller någon dylik?
Jag gick hårt åt skägget i morse. Blev allt för rastlösLåt en barberare göra trimningen, hur många gånger har men inte börjat om för att man var rastlös och tabbade sig...
Ser bra ut annars![]()
Jag gick hårt åt skägget i morse. Blev allt för rastlöskapade säkert typ 5-7cm.
![]()
![]()
Mums! Fick ett packet idag
![]()
Snyggt!
Som tidigare sagt var jag ute efter en skäggkam, denna kommer till att bli perfekt att ha i fickan. Mer manligt än så? Tror fan inte det
![]()
![]()
Kom igen nu skäggbröder! Vad händer?
Spara! Se till att investera i en bra borste också. Har själv en från Kent (inte bandet då), som fluffar till mitt annars relativt tunna skägg så det ser tjockare ut.Jag rakade bort mitt för ett tag sen men saknade det och sparar igen. Men problemet är att mitt inte blir särskilt tätt. Har "glipor" bredvid mustaschen och det blir aldrig "tjockt" upptill (mot kindbenen). Är det bara att spara spara spara eller är jag hopplös?
Gents kanske?Bästa barberarn i Lund/HBG?
Kolla Grease and Peace på Kungsholmen. Endast drop in.Finns det någon barberare i Sthlm som har drop-in på måndag? Skulle behöva ansa skägget inför en anställningsintervju jag har på tisdag. Inte alltför dyrt heller, är trots allt en student