Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ändamålsenlig klocka.älskar hamburgarfunktionen, något Rolex inte kan skryta med
Tänkte fråga om den var äkta, då den inte liknar någon IWC-modell, eller? Men sedan när man ser baksidan ser den ju "äkta" ut. Vet du vilken modell den skall efterlikna?Köpte den här på eBay för drygt fyra år sedan.
Tänkte fråga om den var äkta, då den inte liknar någon IWC-modell, eller? Men sedan när man ser baksidan ser den ju "äkta" ut. Vet du vilken modell den skall efterlikna?
Jag har en EXAKT likadan... Vet du hur gammal den är/mellan vilka år den tillverkades? Tror min farfar fick den på 80-talet typ. Aldrig servad och snurrar glatt på...Jag kan nog inte påstå att detta är en väggklocka men skulle man vilja hade man nog kunnat smälla upp han på väggen.
JLC Atmos
Jag har en EXAKT likadan... Vet du hur gammal den är/mellan vilka år den tillverkades? Tror min farfar fick den på 80-talet typ. Aldrig servad och snurrar glatt på...
De verkar ha ett gökur också. Har man inte en väldigt stor bostad skulle jag vilja kunna programmera vilka timmar den gal, verkar inte gå?Magis. Tillverkad i Italien tror jag.
Hade jag haft ett fräsigt kontor i hemmet eller ett barnrum hade den passat rätt bra tror jag.De verkar ha ett gökur också. Har man inte en väldigt stor bostad skulle jag vilja kunna programmera vilka timmar den gal, verkar inte gå?
https://www.magisdesign.com/product/cu-clock/
Hur fick du tag i den?På tal om flygplansklockan från Breitling så har jag faktist en hängandes på väggen i vardagsrummet (inte lika stor som de som finns i Arlanda, men tillräckligt stor för mitt vardagsrum).
Väger ca 9-10kg skulle jag tro, älskar den!
Behöver den fysiskt dras upp eller är den bara där för estetiken?På tal om flygplansklockan från Breitling så har jag faktist en hängandes på väggen i vardagsrummet (inte lika stor som de som finns i Arlanda, men tillräckligt stor för mitt vardagsrum).
Väger ca 9-10kg skulle jag tro, älskar den!
Endast där för estetikenBeh
Behöver den fysiskt dras upp eller är den bara där för estetiken?
Fick den av en handlare som tog över en klockbutik här i Stockholm, dock så är han inte AD för Breitling. Så han hade ingen användning för den i sin nya butikHur fick du tag i den?