Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nostalgi med bilder.1999
2001-2002 gissningsvist
Nostalgi med bilder.
Nu är det bara video som gäller
Snabbast bestämmer!
Nostalgi-tripp, ca 04-07~ Åkte faktiskt idag i Rålis. Minirampen uppe vid lekparken är grym, kaos som vanligt i parken.
Haha jag hänger ju inte med i tempot. Någon old-guy råkade(?) köra en disaster på benet på en kickbike kiddo som var i vägen, bra smäll.. ajaj..Snabbast bestämmer!
Körde bokstavligen över en snubbe förra året i rålis, är på riktigt glad att han lever. Som i en tecknad film flög han över horisonten!Haha jag hänger ju inte med i tempot. Någon old-guy råkade(?) köra en disaster på benet på en kickbike kiddo som var i vägen, bra smäll.. ajaj..
Klassiker
Klassiker
Lattjo lajban, en kompis som lade upp - https://www.instagram.com/p/BJ_BSiwAMf0/
Mycket ollie-övningar på gymmet.Bra pop i den
Mycket ollie-övningar på gymmet.
Det är jag som åker förresten, det var väldigt otydligt i min kommentar ser jag i efterhand.
Pumpa lite betongpark en timme eller två så har du flåset uppe!Måste kanske börja kombinera åkningen med lite gym
Det är ingen höjdare. Jag var 10-13 kilo lättare förra sommaren. Allt var enklare då...Måste kanske börja kombinera åkningen med lite gym
Pumpa lite betongpark en timme eller två så har du flåset uppe!
Sjukt att inte Uppsala har en inomhushall?Absolut, mycket roligare än gymmet också! Ska få betongbowl här i Uppsala till nästa säsong. Väntar på inomhushall nu bara
Sjukt att inte Uppsala har en inomhushall?
Fan vad fett! Vart ska bowlen byggas? Finns rampen kvar vid studenternas/ bron?Absolut, mycket roligare än gymmet också! Ska få betongbowl här i Uppsala till nästa säsong. Väntar på inomhushall nu bara
Fan vad fett! Vart ska bowlen byggas? Finns rampen kvar vid studenternas/ bron?
Kul! Men ändå en besvikelse, det är ju nästan ingen som åker i de där djupa bowlsen.. Ingen koll på måtten i Kristineberg men den lägre (typ 1,5m?) delen är där alla åker.Bowlen ska byggas vid betongparken. Om jag inte minns helt fel så blir det tre delar (kidney fast tre) där den djupaste kommer var 2.4 meter och den lägsta 1.6 meter. Loveseat i den djupa delen. Blir till att köpa skydd om det ska åkas nåt i den
Rampen finns kvar, har skatat där ett par gånger i veckan under vår/sommar/höst. Jobbar i husen alldeles ovanför.
Så otroligt många bowls som byggts i det här landet senaste två-tre åren som är oåkbara.. För djupa och avancerade för att det ska vara kul.Kul! Men ändå en besvikelse, det är ju nästan ingen som åker i de där djupa bowlsen.. Ingen koll på måtten i Kristineberg men den lägre (typ 1,5m?) delen är där alla åker.
Kul! Men ändå en besvikelse, det är ju nästan ingen som åker i de där djupa bowlsen.. Ingen koll på måtten i Kristineberg men den lägre (typ 1,5m?) delen är där alla åker.
Så otroligt många bowls som byggts i det här landet senaste två-tre åren som är oåkbara.. För djupa och avancerade för att det ska vara kul.
Min treåring har till min stora glädje börjat sk8a, dock endast inomhus än så länge. I går försökte han övertala mig att han skulle dra ut själv och sk8a på trottoaren utomhus.