• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skateboard tråden

cornil

Cartier
C573381E-E08A-433D-9741-820B04E32E04.jpeg
706FCA78-FC30-4FFC-BD9A-9D5A2AB5D3CD.jpeg

C8826F0B-A129-4E97-A409-02E6C6E47532.jpeg

Så jävla gött med 90-tals färger! Behöver nog däremot köpa en uppsättning feta 90-tals hjul.
Mall grab, aj aj. Strängt förbjudet nu för tiden :eek::stop:
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Fan vill också åka bräda igen, även fast det mest var att åka runt som var grejen. någon ollie etc. gick ju klara hyfsat. Även från hopptorn ned i vattnet (Tack jackass för det :dead:). Kanske får damma av longboarden igen, det närmsta en har skateboard idag...

Plus för alla nostalgikort!
 

Feffe

Cartier
Kul tråd :) Åkte mycket när jag var "ung", eller yngre kanske är bättre ord eftersom jag endast är 20 år. Har beställt en ny bräda nu och ska börja ta mig tillbaka sakta men säkert :)

För övrigt så öppnades det en ny betongpark i Ludvika häromdagen som inte verkar dum. En kompis var och lyssnade på en föreläsning med Ali Boulala dagen innan invigning.. rackarns att man missade det!
Finns det någon i trakterna kring Dalarna som hänger i denna tråd?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Kul tråd :) Åkte mycket när jag var "ung", eller yngre kanske är bättre ord eftersom jag endast är 20 år. Har beställt en ny bräda nu och ska börja ta mig tillbaka sakta men säkert :)

För övrigt så öppnades det en ny betongpark i Ludvika häromdagen som inte verkar dum. En kompis var och lyssnade på en föreläsning med Ali Boulala dagen innan invigning.. rackarns att man missade det!
Finns det någon i trakterna kring Dalarna som hänger i denna tråd?
Ludvikas finest här!!!
 

Bas

Patek
Tyckte det var så jävla töntigt med skateboard när jag växte upp.
Nu ångrar att man att man inte lärde sig.
Försökte stå på systersonens bräda för ett tag sedan, Härregud vad ont det gjorde!
 

Simon.x

Rolex
Tyckte det var så jävla töntigt med skateboard när jag växte upp.
Nu ångrar att man att man inte lärde sig.
Försökte stå på systersonens bräda för ett tag sedan, Härregud vad ont det gjorde!

Det är bara att hoppa upp på brädan övning ger färdighet even på gamla dagar (obs börja på planmark för att slippa stukningar mm) :eek:
Testa åka Snowboard på vintern det är nice det med, men man hänger inte men dom unga i dagens läge i alla nya trix :D

//Simon
 
  • Like
Reactions: Bas

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Ny bräda :D
Real deck 8,06"
Independent truckar
Spitfire F4 lock ins hjul
Bronson G3 kullager
Diamond skruvar

Lyckades matcha färgerna rätt bra med orangea skruvar, gummipads och kullager
Snapchat-1397473213.jpg

Ååh nergrindade independent truckar var det bästa! Knäckte dock alltid kingpinnen på dom och lyckades även knäcka en venturetruck, alltså själva trucken. Blev grindking truckar efter det 500-600spänn för nya truckar var dyrt back in the day!
 
Topp