cornil
Basic
Mall grab, aj aj. Strängt förbjudet nu för tiden
Så jävla gött med 90-tals färger! Behöver nog däremot köpa en uppsättning feta 90-tals hjul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mall grab, aj aj. Strängt förbjudet nu för tiden
Så jävla gött med 90-tals färger! Behöver nog däremot köpa en uppsättning feta 90-tals hjul.
Ludvikas finest här!!!Kul tråd Åkte mycket när jag var "ung", eller yngre kanske är bättre ord eftersom jag endast är 20 år. Har beställt en ny bräda nu och ska börja ta mig tillbaka sakta men säkert
För övrigt så öppnades det en ny betongpark i Ludvika häromdagen som inte verkar dum. En kompis var och lyssnade på en föreläsning med Ali Boulala dagen innan invigning.. rackarns att man missade det!
Finns det någon i trakterna kring Dalarna som hänger i denna tråd?
Kul! Har du hunnit prova parken ännu?Ludvikas finest här!!!
Nope......Kul! Har du hunnit prova parken ännu?
Okej. Jag och en polare ska dra dit någon gång denna vecka och prova!Nope......
Kommer vara i L v28-32......sommarvikare baraOkej. Jag och en polare ska dra dit någon gång denna vecka och prova!
Ah okej, förstår! Passa på då om du har tidKommer vara i L v28-32......sommarvikare bara
Nice tryck!Ny bräda
Real deck 8,06"
Independent truckar
Spitfire F4 lock ins hjul
Bronson G3 kullager
Diamond skruvar
Lyckades matcha färgerna rätt bra med orangea skruvar, gummipads och kullager
http://www.jenkemmag.com/home/2015/11/09/investigating-the-mall-grab/Mall grab, aj aj. Strängt förbjudet nu för tiden
Tack! Provåkte igår och den känns grymNice tryck!
Körde lite idag. Ollie sitter inte riktigt men shuvit går bra. Lite mjuka gummin i truckarna kanske, väger nog för mycket.
ASG den va bra
Men jag tror att @yonsson är mest en posör i dagens läge
PS vänd på brädan så går det lättare
//Simon
Folköl och miniramp.
Tyckte det var så jävla töntigt med skateboard när jag växte upp.
Nu ångrar att man att man inte lärde sig.
Försökte stå på systersonens bräda för ett tag sedan, Härregud vad ont det gjorde!
Najs. Var är det?Skateturnén fortsätter!
RCS !!!
Mod-seiko skate under bron
Ny bräda
Real deck 8,06"
Independent truckar
Spitfire F4 lock ins hjul
Bronson G3 kullager
Diamond skruvar
Lyckades matcha färgerna rätt bra med orangea skruvar, gummipads och kullager
Yes! En KS skate gtg vore på sin platsRCS !!!