• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Antar man inte kan Mail/ringa butik o beställa ett par? är ju precis i köpar tagen på en loake Chelsea :( bor på Gotland
Tyvärr är det nog inte möjligt.

Detta står på deras hemsida: Tisdag 4 sept uppdateras inlägget med information och bilder.
Men det verkar inte ha blivit av, så svårt att se vad det är för utbud.

Man undrar vad det blir för typ av %, segt att cykla dit om det bara är 20%.

Senast ändrad:
Jag knep precis ett par Loake Hyde i svart för 1500kr, kändes som ett vettigt pris. Finns helt ok utbud, inte så mycket folk och inte så urplockat än. Upplevde att de flesta storlekar fanns :)

CA4B8EC7-C77F-4705-9E7A-DB3EB9A27C36.jpeg
6868C059-DD8C-4C48-B229-637DD3197B60.jpeg
61D10CA5-003E-4488-BB64-6A4434633081.jpeg

Var precis in. Fanns en hel del skor och väldigt lite folk. Hittade dock inget i min storlek som jag var sugen på. 1.500-1.900 såg prisbilden ut att vara.

Senast ändrad:
Är dom normala i strl? Hur upplever du kvaliten?
De är ju i G-vidd, så ganska generös passform, framförallt över främre delen av foten. Jag har inlägg, så för mig är de perfekta. Kvaliteten är bra, jag tycker Loake gör stabila prylar sett till priset. Jag har ett par C&J Breacon och där slits sulan (också Dainite) snabbare.

Tillbaka
Topp