Harry Palmer
Silver
Då har vi olika, jag har 6,5 - 7,5 UK.42-43 beroende på märke och modell. 9-9,5 i amerikansk storlek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då har vi olika, jag har 6,5 - 7,5 UK.42-43 beroende på märke och modell. 9-9,5 i amerikansk storlek.
Jag passar på att skicka in en blänkare. Vi verkar ha samma storlek, så om du planera att sälja iväg något par i framtiden får du gärna dra ett PMDå har vi olika, jag har 6,5 - 7,5 UK.
För den som har US 10.5 EEE har jag ett gäng Allen Edmonds som ska byta ägare...42-43 beroende på märke och modell. 9-9,5 i amerikansk storlek.
Tyvärr är det nog inte möjligt.Antar man inte kan Mail/ringa butik o beställa ett par? är ju precis i köpar tagen på en loake Chelseabor på Gotland
Vad är det typ 40-50% off?Jag knep precis ett par Loake Hyde i svart för 1500kr, kändes som ett vettigt pris. Finns helt ok utbud, inte så mycket folk och inte så urplockat än. Upplevde att de flesta storlekar fanns
![]()
![]()
![]()
Ja priserna låg runt 1400-1800 vad jag kunde se.Vad är det typ 40-50% off?
Vart ligger det. Får sticka iväg på lunchen tror jag.![]()
![]()
Två snabba bilder från hur det såg ut precis innan kl10, fanns inga Chatsworth som jag var ute efter.
Jag knep precis ett par Loake Hyde i svart för 1500kr, kändes som ett vettigt pris. Finns helt ok utbud, inte så mycket folk och inte så urplockat än. Upplevde att de flesta storlekar fanns
![]()
![]()
![]()
Grymt! Tänkte dra ditåt strax.![]()
![]()
Två snabba bilder från hur det såg ut precis innan kl10, fanns inga Chatsworth som jag var ute efter.
Men vart är det då....Grymt! Tänkte dra ditåt strax.
Outlet på Öregrundsgatan, Gärdet. Vet ej nr men googlaMen vart är det då....![]()
Men vart är det då....![]()
Öregrundsgatan 3Outlet på Öregrundsgatan, Gärdet. Vet ej nr men googla
Jag har ett par dubbelmunkar från Meermin i 7,5 UK i utmärkt skick som jag skulle kunna tänka mig ge bort om du, alternativt någon annan i tråden har vägarna förbi Dalarna någon gång.Jag passar på att skicka in en blänkare. Vi verkar ha samma storlek, så om du planera att sälja iväg något par i framtiden får du gärna dra ett PM
Fan vad grymt! Ska dit efter jobbet!Jag knep precis ett par Loake Hyde i svart för 1500kr, kändes som ett vettigt pris. Finns helt ok utbud, inte så mycket folk och inte så urplockat än. Upplevde att de flesta storlekar fanns
![]()
![]()
![]()
Är tyvärr baserad i SthlmJag har ett par dubbelmunkar från Meermin i 7,5 UK i utmärkt skick som jag skulle kunna tänka mig ge bort om du, alternativt någon annan i tråden har vägarna förbi Dalarna någon gång.
Var precis den modellen jag också var ute efter i brunt :-/![]()
![]()
Chatsworth är nog för populär för att den ska hamna på outlet.Var precis den modellen jag också var ute efter i brunt :-/
Inget som imponerade på mig i alla fall.Hur ser det ut på klädfronten? Bra grejer från Rose & Born?
JÄKLIGT fina chukkas i min mening. Gillar den ofodrade riktigt mycket.![]()
![]()
Inte för att strö sålt i såren, men jag har ett par Lawrence i brunt och de är absoluta favoriter. Klart värda att köpa, även till fullpris (kan jag säga som knep mina på Lesters sommarrea förra året).Var precis den modellen jag också var ute efter i brunt :-/
Är Chatsworth modellen jag var ute efter i bruntInte för att strö sålt i såren, men jag har ett par Lawrence i brunt och de är absoluta favoriter. Klart värda att köpa, även till fullpris (kan jag säga som knep mina på Lesters sommarrea förra året).
Kräket jag har ett par sådana också, dock brun mocka...Är Chatsworth modellen jag var ute efter i brunt![]()
Är dom normala i strl? Hur upplever du kvaliten?Kräket jag har ett par sådana också, dock brun mocka...
De är ju i G-vidd, så ganska generös passform, framförallt över främre delen av foten. Jag har inlägg, så för mig är de perfekta. Kvaliteten är bra, jag tycker Loake gör stabila prylar sett till priset. Jag har ett par C&J Breacon och där slits sulan (också Dainite) snabbare.Är dom normala i strl? Hur upplever du kvaliten?