• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Menförhelvete.

Idag ridning, i morn balett, kalas på fredag o lördag. Ungjävlarna har för mycket aktiviteter uppenbarligen. Hur ska jag hinna köpa lokaleskor på rea så jag ser ut som folk? Ingen pondus har jag heller (fru som kan ta hand om avkomman) så jag får handla på söndag. Repiga i fel storlek :banghead:

Menförhelvete.

Idag ridning, i morn balett, kalas på fredag o lördag. Ungjävlarna har för mycket aktiviteter uppenbarligen. Hur ska jag hinna köpa lokaleskor på rea så jag ser ut som folk? Ingen pondus har jag heller (fru som kan ta hand om avkomman) så jag får handla på söndag. Repiga i fel storlek :banghead:
Låt ungarna rida på Swartlings så har du nära till rean. :D

Loake Perth idag
7CF30D60-335C-4B5A-904C-9809A8E91F6D.jpeg

Rekommenderar återigen bow-tie.eu’s randsydda linje. True to size, ett gäng koola modeller och priser som börjar kring tusenlappen på rean. Dessutom väldigt genomarbetade, tillverkade i Spanien med bra material. Kört mina lazymans ett par gånger nu och de var jättebekväma out of the box, här oputsade och helt nyupptagna. :)
9944F719-03DE-4EB2-ACBC-7FCDC60155B2.jpeg

Någon som har lust att köpa ett par Loake Pimlico åt mig på rean idag, jag kan betala något för besväret också utöver skorna. Ifall de finns kvar, det vill säga. Har storlek 7 1/2.

Maxar användningen av Cavendish nu innan hösten kommer.
CB458B68-1173-4AF3-B005-28B7EA863409.jpeg

Snyggt! Flanell redan nu? Det är ju antagligen sista "varma" dagarna för året!

På tal om höst, ett par lite dressade boots som funkar på kontoret hade ju varit skönt snart..
Nån som testat Carlos Santos boots? Eller har ni tips på andra som inte kommer upp i samma prisklass som C&J? Gärna bruna, och inte mocka.

På tal om höst, ett par lite dressade boots som funkar på kontoret hade ju varit skönt snart..
Nån som testat Carlos Santos boots? Eller har ni tips på andra som inte kommer upp i samma prisklass som C&J? Gärna bruna, och inte mocka.

Något billigare än Carlos Santos, men runt den prisklassen tycker jag Meermin (tyvärr) är de enda som gör snygga dressade jumperbots. Varit nöjd med mina, men de är ju inte bekväma och kvalitetskontrollen är ju minst sagt opålitlig.

Något billigare än Carlos Santos, men runt den prisklassen tycker jag Meermin (tyvärr) är de enda som gör snygga dressade jumperbots. Varit nöjd med mina, men de är ju inte bekväma och kvalitetskontrollen är ju minst sagt opålitlig.
Ja, det är ju just det, att de ska vara bekväma också. Inte hört så bra om Loakes boots heller, att de är väldigt styva i lädret.

Hade inte myrqvist några jumper boots som de skulle släppa nu i september?

De var minsann jättefula! Å andra sidan kan tofflor aldrig vara snygga. (Ta nu inte detta inlägg som personlig kritik, vi har alla olika uppfattning vad som är snyggt!:))
Vad får man punga ut för ett par sådana?
.
Var för snål för att köpa ett par tofflor för typ 200 spänn på Uniqloo haha så därav fick det bli av till Grafford för ett par jag vet kommer hålla ett tag. Då blir det värt att punga ut lite (i det här fallet 1600 spänn).
Ville ha ett par enkla, bekväma, kvalitativa tofflor så det fick bli dessa som passar till det mesta jag bär hemma..

Dom här tofflorna, minns ej namnet på själva modellen, har jag alltid velat ha men vette fan om dom passar till mysiga lounge kläder.. Men blir nog nästa gång o får då användas som inomhus skor på kontoret:)
IMG_0308.PNG

Tillbaka
Topp