• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Chansa och beställ ett par Berwick (jag skulle rekommendera en halv storlek ner från vad du vanligtvis bär, men det varierar naturligtvis från fot till fot), enda risken du tar är att du måste betala returfrakten (?). Men vänta till lester.se har 40% rabatt på Berwick (brukar vara två gånger per år), då får du mycket sko/känga för pengarna!:)

När är det lester kör rean? Köpt tidigare men kommer inte ihåg. Tänker mig mellandagarna och sommar?

Blev ett spontanköp...

25D1639D-6958-4459-8428-5D1A682A2E84.jpeg

Tål Hyde ruskigt väder? Vad är din känsla av skorna? :)
Mina Hyde har varit med om en hel del under de snart 4 år jag haft dem och de tål absolut lite ruskigare väder. Jag har dock fått mindre 'vattenskador' längst ut på tån samt blivit trampad på i dem så de har veck på tån. Supertrevliga i övrigt, sitter som en dröm efter att jag gick in dem.

Min enda kommentar är att jag förmodligen skulle tagit en större storlek, svårt att ha tjockare strumpor när det är kallare ute i dem som det ser ut nu. Hade även en riktig pärs när jag skulle gå in dem...

Mina Hyde har varit med om en hel del under de snart 4 år jag haft dem och de tål absolut lite ruskigare väder. Jag har dock fått mindre 'vattenskador' längst ut på tån samt blivit trampad på i dem så de har veck på tån. Supertrevliga i övrigt, sitter som en dröm efter att jag gick in dem.

Min enda kommentar är att jag förmodligen skulle tagit en större storlek, svårt att ha tjockare strumpor när det är kallare ute i dem som det ser ut nu. Hade även en riktig pärs när jag skulle gå in dem...
Tack! Skulle vara kul med bilder :)

Nån som har tips på var jag ska hitta följande sko:
Cap Toe Oxford
Inget brouge
Bredare eller G-läst
Ljusbrun/tan
Hellre Dainite än lädersula
Inte spetsig eller för mejslad, hellre rundare

Tillbaka
Topp