Kanske är min skärm, men ser ut som du är en dvärg med storlek 45 i skor.
Nu är jag inte expert, men jag tror att det är någons barn som står i skorna?
Bigfoot in town...
Who knows!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske är min skärm, men ser ut som du är en dvärg med storlek 45 i skor.
Nu är jag inte expert, men jag tror att det är någons barn som står i skorna?
Bigfoot in town...
Saker jag funderade över, utan att ens skänka en tanke till det mest logiska:Nu är jag inte expert, men jag tror att det är någons barn som står i skorna?
Jag funderade mest på hur personen kunde få i byxorna i skorna... mina sitter svintajt i resårenHåll ut kompisar! Plötsligt händer det!
Köp saphirs skokräm och renovateur. Kommer du långt på.Beställde ett par Badminton i helgen.
Vad bör jag köpa för produkt/produkter att smörja på innan jag använder dem?
Tänkte köpa hem skoblock också. Kollat på herrstil och skolyx. Någon att föredra framför den andra?
Tack! Ska beställa saphir.Köp saphirs skokräm och renovateur. Kommer du långt på.
Jag ogillar båda deras skoblock, för jag tycker hälen är för stor. Har töjt ut mina skor.
Har du förslag på andra skoblock att ta i beaktning?Köp saphirs skokräm och renovateur. Kommer du långt på.
Jag ogillar båda deras skoblock, för jag tycker hälen är för stor. Har töjt ut mina skor.
Tack! Ska beställa saphir.
Trist att höra! Kanske får kika efter alternativ då.
Har du förslag på andra skoblock att ta i beaktning?
Jag funderade mest på hur personen kunde få i byxorna i skorna... mina sitter svintajt i resåren
https://fyndiq.se/product/8074136-e...=skotillbehör-722&utm_content=a337_p909070586Här ser ni skillnaden på de olika skoblockens häl, till vänster är hammarblocken, höger är skolyx.
Efter hur lång tids användning märkte du att de töjt ut skorna?Köp saphirs skokräm och renovateur. Kommer du långt på.
Oklart, men jag känner nu när jag använder skorna att hälen sitter lösare än vad jag vill.Efter hur lång tids användning märkte du att de töjt ut skorna?
Ok, får se om jag upplever något liknande. Får väl fila ner de jag har lite om jag märker av samma tendens.Oklart, men jag känner nu när jag använder skorna att hälen sitter lösare än vad jag vill.
Samma erfarenhet här. Köpte förra hösten ett par från Skolyx och de har töjt ut hälen. Jämförde nu med ett par från Bäckmans och de från Bäckmans är smalare i hälen. Det blir att slipa ner de från SkolyxKöp saphirs skokräm och renovateur. Kommer du långt på.
Snyggt! Upp med lite bilder på skorna
Dojorna har anlänt. Nu måste jag bara beställa hem lite kräm och skoblock.
Funderar på ett par skor för höst/vinter/vår som funkar till mörka jeans och chinos. Spanar just nu på Loake Pimlico i mörkbrunt skinn (har redan ett par chukka i mocka). Hur väl funkar det till vardags? På vissa bilder ser färgen relativt ljus ut och på vissa drar det nästan åt det svarta hållet, förstår att det varierar något mellan skinn och skinn men generellt hur mörk är Loakes mörbrun?
Handmålningen fortsätter, här innan puts.Experimenterar lite med att måla patina på skor med mina Allen Edmonds, nöjd med första försöket men finns klar förbättringspotential. Fick sig lite vård och glans också.
Riktigt snygga! Är själv sugen på ett par
Samma här!Riktigt snygga! Är själv sugen på ett par
Ser faktiskt bra, vad använde du för att färga lädret?Handmålningen fortsätter, här innan puts.
Tack! Saphir Teinture Francaise och min bristfälliga kunskap.Ser faktiskt bra, vad använde du för att färga lädret?
De såg också schyssta ut, får hålla utkik här i mellandagarna om man kan hitta något trevligtSamma här!
Ingen annan som har hunnit testa skolyx egna kollektion med liknande utseende som Badminton?
Samma här!
Ingen annan som har hunnit testa skolyx egna kollektion med liknande utseende som Badminton?
De såg också schyssta ut, får hålla utkik här i mellandagarna om man kan hitta något trevligt
Tvätt fel storlek!Host host....eller så kollar ni in mina AS under köp och sälj
Annars är Badminton en bra sko (äger ett par) men håller AS högre än Loake.