Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modesneakers numera. Diss.Axel Arigato, hiss eller diss?
Modesneakers numera. Diss.
Någon som vet vart jag hittar Diemme Roccia i Stockholm?
Common Projects, CQP, Sweyd.-Kan du nämna några märken/sneakers som inte är modesneakers?
#menswearsneakersCommon Projects, CQP, Sweyd.
Om det är någon mer än mig som inser att det kan faktiskt snöa så har Sea life mycket skor i deras butik vid Linnégatan, 50% på mycket.
Yes 50! Fanns i blått också.Var även dessa på rea???
Kan tipsa om Human Scales, grymt nöjd med mina.Riktigt dåligt!
Jag funderar på Sweyd, verkar vara en sjysst sko i rimlig prisklass. Tyvärr är ju CP så jäkla dyra ordinariepris
Kan tipsa om Human Scales, grymt nöjd med mina.
Då har vi nog samma. Mycket bekväm och inga fula gångväck eller dylikt på mina, iallafall.Håller med. Köpte ett par blå mocka i våras som jag är väldigt nöjd med. Prisvärd sko!
@grodslukarenx @wahlgren11
Vad kör ni för storlek i human scales? Står på hemsidan att dem är stora i storleken. Jag kör 45 i CQP, tror ni de är samma i Hs eller gå ner till 44?
Har samma storlek som i mina vanliga skor, rymliga men inte för stora.@grodslukarenx @wahlgren11
Vad kör ni för storlek i human scales? Står på hemsidan att dem är stora i storleken. Jag kör 45 i CQP, tror ni de är samma i Hs eller gå ner till 44?
Blev ett par helvita 45or för 750pix på sealife, känns som ett bra pris! Har tidigare varit mkt nöjd med CQP men hoppas detta är bra bang for the buck ocksåHar samma storlek som i mina vanliga skor, rymliga men inte för stora.
Kan tipsa om Human Scales, grymt nöjd med mina.
Tack för tips, blev ett par i brun mocka för mig. 750 kändes prisvärt.Blev ett par helvita 45or för 750pix på sealife, känns som ett bra pris! Har tidigare varit mkt nöjd med CQP men hoppas detta är bra bang for the buck också
Riktigt dåligt!
Jag funderar på Sweyd, verkar vara en sjysst sko i rimlig prisklass. Tyvärr är ju CP så jäkla dyra ordinariepris
Fina!
Köpte ett par Sweyd på måfå någon vecka sedan. Väldigt överraskad av hur sköna de är. Snygga med tycker jag!
Mycket bra! Ska också köpa lite närmare våren
Köpte ett par Sweyd på måfå någon vecka sedan. Väldigt överraskad av hur sköna de är. Snygga med tycker jag!
Det är avgjort, blir ett par sådana där så fort regnet här lättar lite.
Sådär ja!
Rolig info: Tydligen kommer Dovern endast göras som MTO numera (så plocka upp ett par om du kan där stock fortfarande finns kvar-info från L2)
Sök i denna tråd samt sneakers-tråden. Finns några som gett sina synpunkterNu när vi ändå är inne på sneakers.. har ni någon erfarenhet av Skolyx egna sneaker i mocka? Är lite sugen på att klippa ett par mellanbruna när våren närmar sig.
Skumt att EG har tagit det beslutet. Är ju en väldigt populär sko som borde sälja bra.Sådär ja!
Rolig info: Tydligen kommer Dovern endast göras som MTO numera (så plocka upp ett par om du kan där stock fortfarande finns kvar-info från L2)
Nu äger jag inte mockavarianten utan den helvita i skinn, men jag är sådär nöjd med mina skor. Framförallt är det väl kvaliten på lädret där jag tycker det nöttes fort och blev fult i gångvecken. Sen är snörena bland det sämsta jag sett på en sko, riktiga billiga. Det går ju å andra sidan att byta enkelt och billigt. För de pengarna hade jag köpt Superga eller lagt på lite till för ett par Sweyd.Nu när vi ändå är inne på sneakers.. har ni någon erfarenhet av Skolyx egna sneaker i mocka? Är lite sugen på att klippa ett par mellanbruna när våren närmar sig.