• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skor

willbur

Rolex
2-Faktor
Om det är någon mer än mig som inser att det kan faktiskt snöa så har Sea life mycket skor i deras butik vid Linnégatan, 50% på mycket.
received_625800344500810.jpeg
 

wg11

Cartier
Nu när vi ändå är inne på sneakers.. har ni någon erfarenhet av Skolyx egna sneaker i mocka? Är lite sugen på att klippa ett par mellanbruna när våren närmar sig.
 

Frele

Cartier
Nu när vi ändå är inne på sneakers.. har ni någon erfarenhet av Skolyx egna sneaker i mocka? Är lite sugen på att klippa ett par mellanbruna när våren närmar sig.
Nu äger jag inte mockavarianten utan den helvita i skinn, men jag är sådär nöjd med mina skor. Framförallt är det väl kvaliten på lädret där jag tycker det nöttes fort och blev fult i gångvecken. Sen är snörena bland det sämsta jag sett på en sko, riktiga billiga. Det går ju å andra sidan att byta enkelt och billigt. För de pengarna hade jag köpt Superga eller lagt på lite till för ett par Sweyd.
 
Topp