Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad kul, blir att lyssna ikvällTill er som väntat! Nu lade vi precis upp de utlovade och matiga avsnitten om kvalitetsskor på Urbildningsradions podcast! Gäst är Jesper från Shoegazing och vi nördar ner oss i både the basics och i high end/bespoke. Hoppas att ni (och alla andra) gillar det!
Mkt bra Denke, kommit halvvägs in på första och gillar det trots att jag inte är den som hänger i sko-tråden så oftaTill er som väntat! Nu lade vi precis upp de utlovade och matiga avsnitten om kvalitetsskor på Urbildningsradions podcast! Gäst är Jesper från Shoegazing och vi nördar ner oss i både the basics och i high end/bespoke. Hoppas att ni (och alla andra) gillar det!
Nu har jag äntligen fått mina Yankoskor från Skolyx, efter extra väntan. Dock så borde detta inte vara okej?
Nu har jag äntligen fått mina Yankoskor från Skolyx, efter extra väntan. Dock så borde detta inte vara okej?
Ja precis, 1 o 3 inga konstigheter, 2 är ju lite trist men löses med lite skokräm på ett finger o 1 minuts gnuggande så inget svårt att fixa. Du kan ju alltid skicka en bild till dem o se vad de säger så kanske du får ngn rabatt eller dylikt.Bild 1 och 3 borde inte vara nån dealbreaker men bild 2 är inte ok IMO.
Hörde av mig till dem och fick lugnande svar så nu känns det bättreBild 1 och 3 borde inte vara nån dealbreaker men bild 2 är inte ok IMO.
Läder är ett levande material och mindre märken kommer man alltid få räkna med, oavsett prisklass. Efter en dags användning kommer du ha märken på hela skorna. Det positiva är att det går att åtgärda på nolltid med omvårdnad.Nu har jag äntligen fått mina Yankoskor från Skolyx, efter extra väntan. Dock så borde detta inte vara okej?
bild 3, så har alla skor.Nu har jag äntligen fått mina Yankoskor från Skolyx, efter extra väntan. Dock så borde detta inte vara okej?
Uppfatta det inte som drygt nu, men Nej.bild 3, så har alla skor.
Ja det stämmer, hade kanske kunnat vara lite mer utförlig i mitt svarUppfatta det inte som drygt nu, men Nej.
Skor i det lägre prissegmentet har den finishen men det ser inte ut så på skor i övre segmenten då finishen är bättre.
Bifogar en bild på en lite snyggare finish.
Ja det stämmer, hade kanske kunnat vara lite mer utförlig i mitt svar
Lyssnat första avsnittet! Riktigt bra och lärorikt! Tack för detTill er som väntat! Nu lade vi precis upp de utlovade och matiga avsnitten om kvalitetsskor på Urbildningsradions podcast! Gäst är Jesper från Shoegazing och vi nördar ner oss i både the basics och i high end/bespoke. Hoppas att ni (och alla andra) gillar det!
Mycket snyggt. Framförallt patinan på wholecutsen.Blev att ge lite kärlek till två par som lär snurra mycket i höst/vinter ikväll.
Tack så mycket! Patinan har jag handmålat. Rent tekniskt är de ju inga wholecuts, utan plain toe oxfords!Mycket snyggt. Framförallt patinan på wholecutsen.
Doit.Finns det någon tråd om endast skovård? Puts, mirrorshine, tekniker osv? Drar igång en annars
Någon som ska på Myrqvist sample sale imorgon?
Var och när?
Just in. Hur ställer sig panelen till snörning? Höger eller vänster?
Föredrar den till vänster.
Just in. Hur ställer sig panelen till snörning? Höger eller vänster?