Kolla Pediwear, de kör 20% och har Carmina.Trevligt med 15% men tyvärr finns det nästan inga storlekar inne i Carmina
Rabatten avsåg enbart skor i lager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla Pediwear, de kör 20% och har Carmina.Trevligt med 15% men tyvärr finns det nästan inga storlekar inne i Carmina
Rabatten avsåg enbart skor i lager.
Jag har samma storlek i Loake (capital) som i RMW (craftsman/blaxland), vilket är 9,5hur är loake i storleken? har vanliga fall mellan 43,5 och 44 i storlek, mer åt 44.
i rm williams har jag 43,5 (9.5)
Var hittar jag Kempton i G-vidd?Funderar på ett par Loake Kempton. Kan välja F eller G på 026-lästen. Har sedan tidigare ett par Loake Dovedale med 026-lästen i storlek 9.5 som sitter bra med en tjockare strumpa och/eller en extra sula (tänkte det är bra på vintern).
Bör jag välja G eller F i 026-lästen och vilken storlek om jag vill köra utan extra sula?
Har postat denna bild tidigare. Loake Gatcombe (Jockey-lästen) strl 10G (bredare vidd). RMW strl 10,5G (deras standardvidd). Exakt lika långa iaf.hur är loake i storleken? har vanliga fall mellan 43,5 och 44 i storlek, mer åt 44.
i rm williams har jag 43,5 (9.5)
Fel av mig. Försökte läsa på om 026 vs 024 och tog för givet att Kempton fanns i G...Var hittar jag Kempton i G-vidd?
Funderar på ett par Loake Kempton. Kan välja F eller G på 026-lästen. Har sedan tidigare ett par Loake Dovedale med 026-lästen i storlek 9.5 som sitter bra med en tjockare strumpa och/eller en extra sula (tänkte det är bra på vintern).
Bör jag välja G eller F i 026-lästen och vilken storlek om jag vill köra utan extra sula?
Jag har kostym någon enstaka gång per år, och då kör jag inte Chelsea boots. Kevin Rudd, tidigare premiärminister i Australien, verkar dock tycka att det funkar bra.Tittade lite på ett par Chelsea boots idag... De är ju snygga men använder ni modellen även till kostym eller mer "vardagliga" kläder?
Pimlico? http://www.styleforum.net/t/222031/loake-pimlico-chukka-pics-c-j-tetbury-comparisonEller vilken är Loakes motsvarighet till Tetbury?
Lite skralt, nu är du nästan väl kritisk. Haffade ett par Aldwych för dryga 1500, det pissar man inte på. Funderade på ett par svarta Cannon också bara för att det var så billigt, men de känns rätt svåra att använda.Tips till er som är sugna på Loake skor är att spana in CDON nu inder Black Friday. 40% såg jag de hade. Lite skralt utbud möjligen men mins sagt bra bris.
Vet inte om jag är sämst på att hitta eller om jag bara är morgontrött, men vart finner jag 20% koden?Kolla Pediwear, de kör 20% och har Carmina.
Jag tog info från ett inlägg som @M.L. skrivit, där skrev han att koden är "Black20"Vet inte om jag är sämst på att hitta eller om jag bara är morgontrött, men vart finner jag 20% koden?![]()
JaTittade lite på ett par Chelsea boots idag... De är ju snygga men använder ni modellen även till kostym eller mer "vardagliga" kläder?
Chelsea boots, även om de är nätta, ser lätt tokigt ut till kostym. Till uddabyxor däremot...
Chelsea boots, även om de är nätta, ser lätt tokigt ut till kostym. Till uddabyxor däremot...
Tack för tipset! Blev ett par Strand.Tips till er som är sugna på Loake skor är att spana in CDON nu inder Black Friday. 40% såg jag de hade. Lite skralt utbud möjligen men mins sagt bra bris.
Tackar vi förKurt Geiger har 20% på allt, inklusive C&J.
Grafford har 10%(BLKFRI) på allt
Use code AFPOS20 to get 20% off purchase over £300 now until after Black Friday and Cyber Monday.(A fine pair of shoes)
Jovisst, gummistövlar är ÄNNU fulare. Det betyder inte att boots är rätt.![]()
Det finns bättre skor till kostym, men desto fler som är sämre.
Handlade också via tipset! Hygglo!Kul att se tipset om CDONs skorea gav frukt för några. @Anden & @Ponlarsson
Jag är riktigt sugen själv men känner att det är helt fel ställe att lägga pengar på för stunden tyvärr..
Jag har ett par. Jag har dock inga referensramar med andra block. Säg till om du vill ha några mått. Mina block är 41or.Någon som köpt skoblock från skolyx.se och kan säga hur dom är i storlekarna? Tänker främst på deras skoblock i cederträ. Har bla ett par rmw i stl 10, ska jag köra samma stl i skoblocken?
Självklart fanns det i finstilt att rabatten inte inkluderar CarminaVet inte om jag är sämst på att hitta eller om jag bara är morgontrött, men vart finner jag 20% koden?![]()
Är RL blå? Ser så ut och ser jävligt schyssta ut!![]()
Senaste in:
Polo Ralph Lauren Dilliard
Meermin Buckles